כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

י-ם: חילוני הלם במפגין חרדי עם אגרופן

י-ם: חילוני הלם במפגין חרדי עם אגרופן

צילום: הדס פרוש, פלאש90
צילום: הדס פרוש, פלאש90



מפגין הוכה ונפצע בהפגנת השבת: בשעות הצהריים של השבת, יצאו אלפי מפגינים חרדים, מרחוב יחזקאל לכיוון שדרות בר לב דרך צומת בר אילן, שם המתינו כוחות משטרה שלטענת המפגינים היכו אותם באמצעות אלות.

בהמשך הוכה מפגין על ידי אזרח באמצעות אגרופן והוא גרם לפציעתו. הוא פונה במצב בינוני - קל לבית החולים.

נחום ברנשטיין ראש סניף ציון- ירושלים באיחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לצעיר כבן 30 שסבל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון. הפצוע פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".

בהמשך מפקד המשטרה עופר דרור שפיקד על ההפגנה, נסע לאחור ברכבו במקום ההפגנה למשך עשרות מטרים, הוא התנגש בניידת חונה וגרם לרכבו נזק.

ולפי עדויות המפגינים הקצין שיצא מרכבו לבחון את הנזק, רדף אחרי ילדים שצעקו לעברו קריאות גנאי.


ממשטרת ישראל נמסר: "להבדיל מהתנהגותם הפסולה והמכוערת של המפגינים מהפלג החרדי הקיצוני, שוטרי משטרת ישראל פעלו היום בנחישות כנגד אותם מפגינים שהפרו את הסדר על מנת לחלץ רכב ובו אדם שעבר במקום, אותו הקיפו עשרות מהם ואף גרמו נזק לרכבו.

"עם חילוצו ע"י השוטרים, הקיפו מאות מפרי הסדר את רכבו של קצין המשטרה ובשלב מסויים אף היוו סכנה ממשית לחייו, וזה פעל על מנת להתרחק ולמנוע המשך פגיעה בו וברכבו.

"נציין כי במהלך הפרת הסדר הבלתי חוקית, חסמו הפורעים צירי תנועה ונהגו באלימות מילולית ופיזית במהלכה יידו אבנים, חפצים, בקבוקי זכוכית ומקלות לעבר השוטרים ולעבר אזרחים תמימים שעברו במקום.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול ללא לאות ככל שתידרש לשמירה על הסדר הציבורי, שלומם וביטחונם של האזרחים. ותפעל ללא פשרות כנגד כל פורע חוק, וכנגד כל אדם שיפר את הסדר וינסה לפגוע בחפים מפשע".
ירושלים הפגנה אגרופן ללא הכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד