י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בתו היהודייה של הנשיא מתרגשת: "נתפלל על הברית עם ישראל"

לקראת המראתה עם המשלחת האמריקנית לטקס חנוכת השגרירות בירושלים, איוונקה טראמפ מתרגשת. היא פרסמה את תמונתה בכותל המערבי וצייצה: "אנחנו נתפלל על הפוטנציאל האין-סופי של הברית האמריקאית-ישראלית" • מחר זה קורה

בנין השגרירות בירושלים. צילום: פלאש 90
בנין השגרירות בירושלים. צילום: פלאש 90



מחר יתקיים טקס העברת שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים, והלב פועם, ארבעה נשיאים הבטיחו שיעבירו את השגרירות, ולא עשו זאת, דווקא האיש הכי לא צפוי בהיסטוריית הנשיאים האמריקנים עשה את זה.

מי שיעמוד בראש המשלחת האמריקאית הגדולה שתגיע מוושינגטון, יהיה שר האוצר היהודי של ארצות הברית סטיב מנוצ'ין.

אך מי שצפויים להיות האורחים החשובים ביותר מבחינת ישראל והעם היהודי, הם יועצו של טראמפ וחתנו היהודי ג'ארד קושנר ואשתו איוונקה (יעל) שיגיעו עם המשלחת לישראל.

יממה לפני בואה, צייצה איוונקה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "כבוד בשבילי להצטרף למשלחת המייצגת את נשיא ארה"ב ואת העם האמריקאי בטקס הגדול הזה, שינציח את פתיחת שגרירות ארה"ב החדשה בירושלים. אנחנו נתפלל על הפוטנציאל האין-סופי של הברית האמריקאית-ישראלית ונתפלל לשלום".

איוונקה צירפה לציוץ תמונה שלה מתפללת בכותל המערבי עם כיסוי ראש, בעת ביקורה הקודם בישראל יחד עם אביה הנשיא דונלד טראמפ בשנה שעברה.







המשלחת האמריקנית תמנה כ-300 אורחים מארה"ב, בהם סנאטורים וחברי קונגרס, הסנאטורים הרפובליקנים אוהדי ישראל ידועים, טד קרוז ולינדזי גראהם. השליח האמריקני למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט ישתתף בטקס יחד עם ראשי ארגונים יהודים וארגונים אוונגליסטים פרו-ישראלים.

סגן נשיא ארה"ה מייק פנס משתייך לארגון האוונגליסטים הנוצרי, ועל פי פרסומים בארה"ב, יש לפנס חלק גדול מאד בהעברת השגרירות לירושלים.

משרד החוץ הזמין לאירוע קרוב למאה שגרירים זרים שנמצאים בישראל, אך ככל הנראה רק כ-30 מהם יגיעו לטקס קבלת הפנים בירושלים.

מי שמוביל קו תקיף נגד המהלך, הוא האיחוד האירופי, אך לא נראה שמישהו בארה"ב מתרגש מהקו של האיחוד.
העברת השגרירות איוונקה טראמפ ארצות הברית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד