י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

33 שנים לייסוד הקהילה: שאץ התאחדה בכפר סיטרין • תיעוד

חסידי ומתפללי בית המדרש שאץ ברחוב אדמו"רי שאץ בבני ברק שהו השבת בכפר סיטרין במסגרת שבת התאחדות במלאות ל"ג שנים ליסוד הקהילה • תיעוד

הרבי משאץ בערב שבת בדרכו לבית המדרש
הרבי משאץ בערב שבת בדרכו לבית המדרש



קהל רב מחסידי וידידי בית שאץ שהו בשבת האחרונה לשבת התאחדות בכפר סיטרין לרגל שנת ה-33 ליסוד הקהילה וכהכנה לקראת חג שבועות הקרוב.

החל משעות הצהריים המוקדמות ביום שישי בערב שבת קודש נהרו המשתתפים אל עבר הקמפוס כפר סיטרין שבצפון שהיה ערוך לקלוט את הבאים, הוועד המארגן אשר שקד על המלאכה בחודשים האחרונים עמד הכן לקבלת האורחים בסבר פנים יפות, כאשר כל אחד מבין המשתתפים זוכה לקבל ערכה מיוחדת במינה ובה סידור תפילה, זמירות ועוד מזכרות ותופינים אשר הוכנו במיוחד לרגל השבת.

אחד החסידים סיפר עם צאת השבת ל'בחדרי חרדים' כי התפילות והשולחנות של הרבי נערכו בהתרוממות הנפש ובהתלהבות עילאית באולמות שהוכנו מבעוד מועד, השירה והזמירות נשמעו למרחק רב שהגיעו עד למרומי הר הכרמל במקום שבו נשמעה הקריאה ד' הוא האלוקים ע"י אליהו הנביא זכור לטוב.

דברות הקודש של הרבי נשמעו בקשב רב ע"י המשתתפים במהלך כל סעודות השבת, הרבי דיבר אודות ההכנה הגדולה לקראת חג השבועות - חג מתן תורתנו הקדושה ועל הזכות הגדולה שהננו עם סגולה בני העם הנבחר.

לאחר תפילת ערבית והבדלה במוצאי שבת הודה הרבי לכל המסייעים לקיומה של השבת המיוחדת ואף העניק גביעים כאות הקורה על פועלם הרב. כמו כן הודו לבחור מוישי גנזלר שהפיק את השבת.

משתתפי השבת פנו לביתם עמוסי חוויות ורגשי קודש מהשבת העילאית והודו מקרב לב לחברי ועדת הארגון אשר לא חסכו כל מאמץ וטרחה למען תהיה השהות במקום חטיבה אחת של הנאה ועונג רוחני עם כל הפרטים ופרטי הפרטים.













































חסידות שאץ שבת התאחדות כפר סיטרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד