י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מחר בחצות: נסגרים המוקדים למכירה הסינית של "איחוד הצלה"

לכל מי שלא הצטרף עד עכשיו, זה הזמן. מוקדי המכירה נסגרים מחר בחצות הלילה • תספרו אחת שתיים ותבחרו חלום: במגזין המפואר של המכירה מחכים לכם שלל מוצרים יוקרתיים רכב, חבילת שיפוץ, מטבח אקסלוסיבי, נופש בארץ ובחו"ל

קרדיט: פיקסביי
קרדיט: פיקסביי



48 שעות אחרונות נותרו למכירה הסינית המיוחסת לארגון "איחוד הצלה" אלפים רבים כבר הצטרפו למכירה הסינית הגדולה והייחודית, בה יזכו במוצרים יקרי ערך ובפרסים מיוחדים, ועל ידי כך יהפכו לשותפים במצווה הגדולה הזו שהיא הזכות של כל המשתתפים, ליטול חלק בפרויקט הצלת חיים האדיר של "איחוד הצלה".

המכירה הסינית המיוחסת לארגון "איחוד הצלה", צוברת תאוצה בכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ. מוקדי המכירה הפועלים בימים אלו סביב השעון בצוות מתוגבר, מדווחים על אלפי מצטרפים חדשים, כאשר רבים מציינים לשבח את המגזין הייחודי, המפואר והשווה של המכירה המכיל שלל מוצרים יוקרתיים כגון מכונית קיה קרניבל בחסות ביג ליס רכבים, חבילת שיפוץ מושלמת מבית 'אינסייד', מטבח אקסקלוסיבי מבית 'אורכיד מטבחים' ועוד שורה ארוכה של פרסים שווים במיוחד.

בנוסף בכל יום נערך "החידון היומי", המעורר התעניינות שיא והשתתפות בפתרון החידה עם למעלה מחצי מיליון שיחות נכנסות למוקד, החידון יימשך עד לסגירת ההרשמה למכירה. החידון המהנה נערך ללא עלות, ובו עונים המשתתפים על חידות ומשתתפים בהגרלה יומית. ההשתתפות בחידון מתבצעת ע"י חיוג למספר המיועד המופיע במגזין המכירה שחולק בתיבות הדואר, ועונים על שאלות שתשובותיהן מופיעות בין דפי המגזין.

יצוין כי למכירה הסינית שותפים חברות מכבי שירותי בריאות שנתנה את החסות הראשית, ביג ליס רכבים, אינסייד ואורכיד מטבחים ומרכז הספות.

בהנהלת "איחוד הצלה" מציינים כי "הזריזות והמהירות היא חיונית להצלת חיים שאותה חרטנו על דגלנו. המשתתפים בפרויקט המבורך נחשפים לפעילות האדירה להצלת חיים בכל רחבי הארץ ושותפים למשימה העליונה של הגשמת חלום והצלת חיים במהירות ובכל מקום. כל השתתפות משפיעה על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצווה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה".

כל שניה יקרה ומצילת חיים: אז חייגו עכשיו למוקד המכירה הסינית הפועל ברציפות עד ליום ההגרלה בטל' – 5935*
איחוד הצלה מכירה סינית מבצע מוצרים הצלת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד