ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

צפו: חיל האוויר מפזר כרוזים לתושבי עזה: "אל תתקרבו"

מחר מתכננים הפלסטינים לצעוד שוב לגדר. בצה"ל מזהים כי חמאס פירק חלק מההעמדות שלו שנועדו לאבטח את הגבול גם מהצד העזתי • צפו במטוס חיל האוויר מטיל כרוזים שמזהירים מהתקרבות לגדר

הכרוזים שפיזר צה"ל
הכרוזים שפיזר צה"ל





"ארגון הטרור חמאס מוביל, מפעיל ומתזמן הפרות סדר אלימות מאוד בגבול רצועת עזה זה מספר שבועות" אומרים היום בצה"ל. "חמאס מנצל את הפרות הסדר לביצוע פעולות טרור בכסות ההמון, לפגוע בתשתיות הגדר ולבצע פיגועים בשטח ישראל. חמאס גורר את הציבור ברצועת עזה לאירוע אלים שלא בטובתו".

בצה"ל אומרים כי חמאס אחראי לכל מה שקורה ברצועה וממנה ולאור זאת מוטלת עליו האחראיות הכוללת לאירועים ולהשלכותיהם. "צה"ל לא יאפשר פגיעה בביטחון אזרחי ישראל ובתשתיות ההגנה שלה ויממש את חובת ההגנה על אזרחי ישראל".

שליטתו של חמאס באירועים ניכרת בפעולות הסתה גלויה לאלימות, קריאה להגעה לגדר, ארגון לוגיסטי ובשליטה על המתרחש מעמדות שליטה בקרבת גדר המערכת. בימים האחרונים זוהו פעילי חמאס כשהם מפרקים עמדות אלה, לקראת יום ה'נכבה'. "הפעולה מוכיחה כי חמאס מסיר את הרסנים ופועל באופן גלוי על מנת להעצים את הפרות הסדר האלימות" אומרים בצה"ל.

חמאס מפרק עמדות שליטה וריסון בסמוך לגדר המערכת

צה"ל משלים את היערכותו לקראת המאמץ המוצהר של ארגון הטרור חמאס לביצוע הפרות סדר אלימות וניסיונות פריצה המוניים של הגדר, בחסות יום ה'נכבה' בימים הקרובים.

היערכות צה"ל כוללת פריסה מוגברת של מספר גדודים לוחמים בגבול עזה, יחידות מיוחדות, כוחות איסוף מודיעיניים וצלפים. כמו כן, יתוגבר פיקוד המרכז במספר גדודים לוחמים וצוותי איסוף מודיעין.

במסגרת ההערכות לשבוע זה, הופסקו אימוני הכוחות הלוחמים הסדירים, ומירב המאמצים יופנו להתמודדות עם הפרות הסדר האלימות. צה"ל שב ומזהיר את תושבי עזה מלהתקרב לגדר ולשמש כלי בידי חמאס. "צה"ל ערוך ומוכן לתרחישים נרחבים ונחוש להגן על תושבי ישראל וריבונותה" נמסר.

כמו כן, לפני מספר דקות הטיל צה"ל באמצעות מטוסים, כרוזי אזהרה מהתקרבות לגדר, מניסיון פגיעה בה ומניסיונות לבצע טרור.

עזה 2025? - הבחירה בידיכם



בכרוז נכתב "אל תושבי עזה. בתקופה האחרונה מנהל חמאס פעילויות אלימות וטרור כנגד מדינת ישראל לאורך גבול ישראל ורצועת עזה. חמאס מסתיר את כישלונותיו הרבים ומסכן את חייכם.
בזמן הזה חמאס גונב את כספיכם ובאמצעותו חופר מנהרות על חשבונכם. מגיע לכם ממשלה יותר טובה ועתיד יותר טוב".

עוד נכתב, "צה"ל מזהיר אתכם מהתקרבות לגדר. צה"ל נחוש להגן על אזרחי ישראל וריבונותה מול ניסיונות הטרור של חמאס בחסות הפרות הסדר האלימות, אל תתקרבו לגדר ואל תשתתפו בהצגת חמאס המסכנת אתכם. מפקדת צה״ל".
חמאס רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד