י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אחרי 26 שנה: אלבום התהילים רואה אור • צפו

לקראת חג השבועות, רואה אור מחדש אלבום התהילים של ניסים ברוך - 15 שירי המעלות, עליו עבד במשך כמעט 26 שנים מוזיקלית • מזמורי שיר למעלות נעטפו במוסיקה שמימית ובקול הטנור הקריסטלי של ניסים, בתפילה לשירתם בבית המקדש במהרה בימינו • לצפייה

אחרי 26 שנה: אלבום התהילים רואה אור • צפו
יחצ



ניסים ואלכסנדרה ברוך, הם צמד בחיים וגם בהפקה המוזיקלית. כבר שנים רבות השניים מנהלים בהצלחה קריירה של מלחנים ומבצעים. לפני כשלושים שנה חזרו בתשובה ולפני כעשור וחצי עלו ארצה והמשיכו להפיק מוזיקה.

במהלך השנים הוציאו מספר אלבומים במגוון סגנונות, ביניהם האלבום 'טיפות של אור' שראה אור בקיץ האחרון. באלבום התארחו שלושה זמרים יצחק מאיר, יוסי מרגוליס ובנימין מאיר – שעברו תחת ידו של ניסים, כמורה לפיתוח קול וכמנהלה מקהלת 'גשר המיתרים'.

לקראת חג השבועות הבא עלינו לטובה, רואה אור מחדש אלבום התהילים של ניסים ברוך - 15 שירי המעלות, עליו עבד במשך כמעט 26 שנים מוסיקליות. מזמורי שיר המעלות נעטפו במוזיקה שמימית ובקול הטנור הקריסטלי של ניסים, ומעניקים מימד עמוק וחדש בתפילה לשירתם בבית המקדש. אותם פרקי תהילים של שיר המעלות, שוררו על ידי דוד המלך בשעה שביקש להעלות את מי התהום חזרה אל האדמה ולהרוות את צימאונה.

"ספר התהילים איננו אוסף פואטי, אלא זעקה לעזרה, שאיפה לשלמות, הבוקעת מאישיות יוצאת דופן בנאמנותה ללא רבב כלפי הבורא", מספר ניסים על הבחירה בהלחנת פרקי תהילים. "דוד, הרועה שנבחר על ידי הקב"ה להיות מלך על ישראל, גדל והיה לחכם מופלג, מנהיג צבאי מצטיין, שופט מדופלם והיה ראוי לתואר זה של 'נעים זמירות ישראל'. הוא הצליח להחדיר לתהילים את שפע הרגשות שיכולים להניע את ליבו של האדם".

"רצינו לאחד את שתי השפות האלה, שפת המוזיקה ולשון התהילים ולנסות להשמיע שירה העורגת לאמת, אהבה ושלווה", חותם היוצר המקורי.

האלבום 15 שיר המעלות - ניתן לרכישה בגרסת אודיו לשמיעה או בגרסת DVD לצפייה מתוך הופעה בהפקת הבמאי יובל עובדיה.

ניסים ברוך תהילים דוד המלך יובל עובדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד