י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

איך זה להיות שכנה של השגרירות החדשה

ס. היא תושבת שכונת ארנונה, ומתגוררת ברחוב מעל השגרירות החדשה. היא מספרת על השינויים שהתחוללו בשכונה בשל מעבר השגרירות

צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90
צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90



אירוע הפתיחה של שגרירות ארצות הברית שנערך היום ("שני), בשכונת ארנונה הירושלמית גרם לחסימתם של לא מעט כבישים ולאבטחה מוגברת מאוד בשכונה. אך ס. כתושבת רואה בעיקר את היתרונות במעברה של השגרירות: "למען האמת אין לי שום רע להגיד על מעברה של השגרירות לשכונה שלנו", מספרת ס. ל'לובי נשי' ב'בחדרי חרדים, "להפך, השכונה התמרקה והתכוננה לכבוד בואם של האורחים החשובים", היא מתארת.

"האבטחה סביב המבנה תמיד גבוהה כי בעבר שכן שם מבנה הקונסוליה והמאבטחים באו לבקר את הרחוב שלנו מדי שעתיים בשנים האחרונות, כדי לוודא שאנחנו לא איום ככה שאנחנו רגילים לזה", תיארה ס. את השגרה בסמוך לרחובות השגרירות החדשה.

"לאבטחה התרגלנו, אבל אתמול ממש ניקו את השכונה כדי להכין אותה לקראת האורחים שמגיעים. כל פנסי הרחוב עברו צחצוח, שדה קוצים נעקר ובמקומו ניטע שדה פרחים, אבל לא סתם שדה פרחים, השדה הוא בצורת ובצבעי דגל ארצות הברית, המדרכות נצבעו מחדש ובכל הרחוב הוצבו ספסלים ואדניות פרחים בקיצור לא הייתי מתנגדת לחנוכת השגרירות אחת לתקופה".

"אומנם היום חוסמים לנו את הכבישים בשכונה", אמרה ס', "אבל הניקיון ששורר בשכונה שווה את זה. מצחיק לראות את כל צוותי הטלוויזיה שישנו על הכביש ברחוב שלנו כבר מאתמול בלילה כדי לתפוס מקום טוב להצגה הכי טובה בעיר ומצחיק לראות את כל התיירים שבאו להצטלם בכניסה לרחוב שלי". סיכמה ס. את החוויה שלה מהפתיחה החגיגית.
השגרירות האמריקאית שכונת ארנונה חנוכת השגרירות איוונקה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד