י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרסום ראשון: אלי ישי הגיע בחשאי לאדמו"ר והציע להשתלב ב'אגודה'

הרחק מהמצלמות, אמש התקיימה פגישה לילית בבית האדמו"ר מקרעטשניף ברחובות. האורח: יו"ר 'יחד' אלי ישי. ההצעה: 'דיל' עם 'אגודת ישראל' • פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

הרבי מקרעטשניף ואלי ישי
הרבי מקרעטשניף ואלי ישי



פגישה חשאית בבית האדמו"ר: אם נראה שאלי ישי ישן בימים האחרונים, מתברר שמתחת לפני השטח הוא פועל לסגור דילים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. אמש עלה יו"ר 'יחד' בחשאיות למעונו של האדמו"ר מקרעטשניף בעיר רחובות, כך נודע ל'בחדרי חרדים' ונחשף כאן לראשונה.

מטרת הפגישה שהוסתרה מעיני הציבור: ריצה משותפת בבחירות המוניציפליות הקרובות של סיעת 'יחד' ברחובות ושל סיעת 'אגודת ישראל' שבראשות נציג חסידות קרטשניף פנחס הומינר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ישי הניח אמש על שולחנו של האדמו"ר את רעיון הריצה המשותפת בעיר רחובות והתשובה שהוא קיבל: "הנושא ייבדק".

כזכור, בחסידות קרעטשניף הוחלט הפעם לרוץ לבד בבחירות ללא 'הבית היהודי', זאת לאחר שלא כיבדו את ההסכם שנחתם בבחירות הקודמות. 

על פי ההערכה, ל'אגודת ישראל' וקרעטשניף ברחובות יש מאגר של כ-1,500 קולות מלבד קולות החילונים וחוגים נוספים אותם מביאה החסידות מבחוץ. 

כזכור, מפלגתו של אלי ישי - 'יחד', קיבלה בבחירות האחרונות לכנסת 3,000 קולות בעיר רחובות - מה שצפוי להוות כוח חיזוק לרשימת 'אגודת ישראל' באם ה'דיל' שנחשף כאן ב'בחדרי חרדים' - יתממש. 

פנחס הומינר אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים' על המפגש: "אנחנו מקבלים כל העת פניות והצעות מצד מפלגות ואישים שמבקשים לחבור לרשימת אגו"י שבראשותי. טרם קיבלנו החלטה בנדון ובוחנים את כל ההצעות".

מטעמו של אלי ישי נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "כחלק מהערכות לבחירות המוניציפאליות יו"ר יחד אלי ישי מקיים סבב אינטנסיבי בחצרות אדמו"רים ורבנים ברחבי הארץ על מנת לבחון שיתופי פעולה והגדלת הכוח ברשויות בישובים רבים ברחבי הארץ".
מוניפלי 2018 בחירות אלי ישי פנחס הומינר חסידות קרעטשניף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד