י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תוכנית קמפיין הבחירות של ש"ס נחשפת: הח"כים יסתערו על השטח

יו"ר ש"ס אריה דרעי, צפוי להציג את תוכנית קמפיין הבחירות המוניצפליות. בחוד החנית יוצבו ח"כי התנועה שיידרשו לצאת לשטח ולהפגש עם התושבים, יחד עם הנציגים המקומיים • דרעי: "זה יוכיח שאנו עובדים בשביל האזרח" פרסום ראשון

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



התוכנית המוניציפלית של ש"ס נחשפת: הזירה המוניציפלית מתחממת ובש"ס מתכוננים לפתוח את מערכת הבחירות באופן רשמי בהסתערות על השטח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מחר צפוי יו"ר התנועה השר אריה דרעי, להציג את תוכנית קמפיין הבחירות המוניציפלי של התנועה במהלך כנס נציגים ופעילים בקריית אתא. חלק מהתוכנית הוצגה היום בישיבת הסיעה בכנסת.

לפי התוכנית שנחשפת לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', לחברי הכנסת תפקיד מרכזי בהובלת הקמפיין, וכלל חברי הכנסת יסיירו החל משבוע הבא ועד ליום הבחירות בכל הערים בארץ, ויפגשו יחד עם הנציגים המקומיים את התושבים.

השר דרעי צפוי לדרוש מהנציגים המקומיים לערוך 'חוגי בית' עם התושבים בהם יציגו התושבים את הבעיות המציקות להם. הם יוצגו בפני חברי הכנסת במטרה שיטופלו בצורה הטובה ביותר.

"תהיו מוכנים לקבל גם שבחים וגם ביקורת", אמר השר בישיבת הסיעה לח״כים והוסיף כי "כאשר תושב שדיבר איתכם אתמול מקבל למחרת טלפון מלשכת הח״כ או השר שהוא צריך אותו, זה יוכיח לו שעובדים בשבילו".

בש"ס מקווים כי המהלך צפוי להעיר את השטח שמאוכזב מהתנהלות המפלגה בקדנציה החולפת.

המהלך צפוי לאחד את התושבים סביב הנציגים, ורשימות ש"ס המקומיות.
אריה דרעי שס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד