י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טראמפ על חלק מאנשי הצוות שלו. "בוגדים ומדליפים"

טראמפ ממשיך להלחם ב'פייק ניוז' ובהדלפות וכינה אותם "הגזמה מאסיבית" ואת חלק מהצוות שלו בבית הלבן כ"בוגדים ופחדנים"

טראמפ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
טראמפ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הנשיא טראמפ תקף אתמול את הסיקור התקשורתי מהבית הלבן, וכעס מאד על הדלפות שהגיעו מתוכו, וכינה אותן "הגזמה מאסיבית". הוא גם תקף כמה מאנשי הצוות שלו וקרא להם "בוגדים ופחדנים"

הנשיא זעם ככל הנראה על ההדלפות שיצאו מתוככי הבית הלבן בנוגע למצבה של אשתו מלאניה.

"מה שהם קוראים הדלפות מהבית הלבן, הם מגזימים בצורה מסיבית, ועושים הכל כדי לגרום לנו להיראות רע ככל האפשר, המדליפים בוגדים ופחדנים, ואנחנו נגלה מי הם". צייץ טראמפ בחשבון הטויטר שלו.

דבריו באו, שעות ספורות לאחר שהבית הלבן הכריז כי הגברת הראשונה מלאניה טראמפ אושפזה לצורך ניתוח כליות. ראש הסגל פרסם דברים דומים, אך מה שהבעיר את חמתו של טראמפ, זו כמות ההדלפות שיצאו אודות סיפור הניתוח של אשתו.

רג'א שאה, סגן דוברת הבית הלבן, שרה האקבי סנדרס, התייחס להדלפות ואמר: "כאשר אתה עובד בכל סביבת עבודה, ואתה לא מסוגל במפגשים פנימיים להגיד את דעתך או לחלוק מחשבות שונות, או להגיד משהו שאתה מרגיש, בלי הדלפות, זה בגידה מצד העמיתים שלך, וזה יוצר סביבת עבודה קשה", אמר שאה אתמול יוֹם שני. "אני חושב שכל מי שעובד בכל מקום יכול לזהות דברים כאלה".

הנשיא כעס מאד על "חדשות מזויפות" מה שהוא מכנה על בסיס קבוע 'פייק ניוז'. בשבוע שעבר איים טראמפ לקחת אישורים של עיתונאים מהם כעונש על דיווחים כוזבים לדעתו.

"חדשות מזויפות עובדות שעות נוספות, למרות ההצלחה העצומה שיש לנו עם הכלכלה וכל הדברים האחרים, 91% של החדשות עלי הוא שלילי (ומזויף), למה אנחנו עובדים כל כך קשה בעבודה עם התקשורת - כאשר היא מושחתת? אולי צריך לקחת אישורים של עיתונאים". הוא תהה עם עשרות מיליוני עוקביו בטוויטר.



כזכור, אמש (שני) דווח, כי הגברת הראשונה מלאניה טראמפ אושפזה בבית החולים ועברה בהצלחה ניתוח עקב בעיית כליות.

הנשיא דולנד טראמפ התייחס בחשבון הטוויטר שלו לאשפוזה של רעייתו וכתב: "בדרכי לראות את הגברת הראשונה הנהדרת שלנו, מלניה. ההליך היה מוצלח, היא במצב רוח טוב. תודה לכל המאחלים לטוב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו ברכה לרפואתה של הגברת: "שרה ואני משגרים למלאניה טראמפ איחולים חמים להתאוששות מלאה ומהירה".
דונלד טראמפ הבית הלבן תקשורת פייק ניוז מלאניה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד