י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הקולקציה הצנועה של איוונקה לחגיגות

היא משלבת פוליטיקה ואופנה, היא אחת היועצות הקרובות לנשיא ארצות הברית אבל גם לבושה תמיד בסטייל ודיוק. בתחילת השבוע נחתה איוונקה טראמפ בארץ לטקס חגיגת פתיחת השגרירות האמריקאית בירושלים ושוב, כמו תמיד, היא הוכיחה שצנוע זה לא בהכרח פחות בסטייל

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90





צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90צילום: צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90
צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90


לאחר שנשיא ארצות הברית הבריז מחגיגות השגרירות אמש, אולי בשל הניתוח שעברה רעייתו, אורחי הכבוד בטקס פתיחת שגרירות ארצות הברית היו ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של הנשיא ואיוונקה טראמפ קושנר, רעייתו של ג'ארד אבל בעיקר מוכרת כבתו הבכורה של הנשיא וכאשת סודו.

איוונקה טראמפ, שנושאת גם את השם היהודי - יעל, התגיירה לפני מספר שנים על מנת להתחתן עם ג'ארד קושנר ובביקורה בארץ היא שמרה על לוקים צנוע עם חליפה בעלת שרוולים ארוכים וצווארון סגור יחסית.



קבלת הפנים לאיוונקה טראמפ ובעלה ג'רד קושנר בשדה התעופה ובמשרד החוץ. צילום: רויטרס

בשלושה אירועים הופיעה הבת הראשונה של ארצות הברית, לאחר הנחיתה בארץ היא לבשה מעיל ארוך, בקבלת הפנים החגיגית במשרד החוץ היא לבשה חצאית שחורה עם פאייטים ובאירוע חנוכת השגרירות עצמו, היא דאגה לחליפת חצאית אלגנטית וצנועה.

בחירות הלבוש הצנועות של איוונקה טראמפ הן לא חד פעמיות. גם בביקורה הקודם של טראמפ בארץ, כשהגיעה ביחד עם אביה לביקור הנשיאותי שלו, היא הקפידה על לבושה וחוץ מחוקי הסטייל והדיוק, נראה שחוקי הצניעות שיחקו תפקיד משמעותי.


צילום: נתי שוחט, פלאש 90
איוונקה טראמפ קולקציה חגיגות השגרירות צניעות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד