י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כמו ראש ישיבה: השוטר הגוי התרגש מה'שורות'

קידוש השם ברחובות שיקגו; קצין משטרה מקומי אשר פורש בימים אלה מתפקידו אחרי עשרות שנות שירות, זכה לכבוד ויקר בהגיעו להיפרד מהקהילה החרדית לה סייעה ואיבטח בשנות שירותו • צפו

כמו ראש ישיבה: השוטר הגוי התרגש מה'שורות'
ישיבה ווארלד ניוז



אתמול בבוקר (שני) הגיע שוטר ותיק ומוכר לקהילה החרדית בשיקגו, שם תכנן להפרד מהנהלת הישיבה ומ-450 נערים צעירים מישיבת "תפארת צבי". השוטר בדרגת קצין היה אחראי על הבטיחות והביטחון של הישיבה כחלק מהאזור עליו היה מופקד.

כשקצין המשטרה סמל מארק ג'ורג, הפורש לאחר עשרות שנות שירות הגיע למקום, הוא נדהם לראות את מאות הנערים עומדים ב'שורות' ומריעים לו - משל היה ראש ישיבה בחתונה.



בפגישת הבטיחות האחרונה בבית הספר, אמר הקצין כי הוא עתיד לפרוש בקרוב. מנהל בית הספר, הרב נתן מילר, יחד עם אחראי התלמידים, הרב שמואל טננבאום, ומנהל בית הספר, מר דובי בירנבוים, החלו מיד לתכנן הפתעה גדולה לשוטר האהוב שתמיד היה שם למען הקהילה כולה, ולבית הספר בפרט.

מנהלי בית הספר "דאגו" שהקצין יגיע לישיבה כחלק מהסיור האחרון שלו לפני הפרישה, והקצין הופתע לראות את הנערים מריעים לו, הוא הגיב על כך. "יום שלא אשכח לעולם, בשלושים שנות שירותי לא קיבלתי הערכה והכרה כזאת, אתם באמת מיוחדים".

התלמידים עמדו בשתי שורות משני עברי החצר, כשהם מחזיקים כרזות עם סלוגן המביע הוקרה ותודה, כשהקצין ג'ורג' ועמיתיו נוסעים בשיירה בין הנערים הרבים שניפנפו בדגל האמריקני כשהם מוחאים כפיים ומריעים לאיש שתמיד היה שם בשבילם.

צילום: yeshiva world news















שוטר שיקגו שורות כבוד והערכה ישיבת תפארת צבי שיקגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד