ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: הכומר שריגש כשברך את עם ישראל

בין הנואמים בטקס חנוכת השגרירות האמריקנית בירושלים, היה הכומר האוונגליסטי ג'ון הייגי, כומר ידיד ישראל, שלו מיליוני אוהדים • הכומר ברך את עם ישראל ולא הפסיק להודות לאלוקים על ירושלים ועל העם היהודי ששב לארצו • צפו

צפו: הכומר שריגש כשברך את עם ישראל



במהלך הטקס של פתיחת השגרירות בירושלים אתמול, נאמו מספר מכובדים ונציגי הממשל האמריקאים. בין הנואמים היה את הכומר האוונגליסטי ג'ון הייגי, כומר ידיד ישראל, שיש מאחוריו קרוב למאה מיליון מאמינים רק בארה"ב, וברחבי אירופה יש לו עשרות מיליונים נוספים, הכומר ברך את עם ישראל ולא הפסיק להודות לאלוקים על ירושלים ועל העם היהודי ששב לארצו.



הכומר האוונגליסטי ג'ון הייגי הוא אחד מאוהבי ישראל הגדולים שישנם בעולם, אדם שנלחם בשביל ישראל, הוא מקדם מדיניות אמריקנית פרו-ישראלית, ונלחם באנטישמיות, מספר ארגוני שמאל טוענים כי הוא לא אוהב יהודים, אך הסרטון מדבר בעד עצמו.

הכומר האוונגליסטי אוסף כעשרה מיליון דולרים מדי שנה לארגונים ישראליים. גם ארגונים כמו מפעלו של הרב גרוסמן מקבלים ממנו תרומה ענקית כל שנה. דעותיו מאד פרו ישראליות ומשפיעות על קרוב למאה מיליון אמריקנים הצופים בו בתחנות טלוויזיה ומאזינים לו בתחנות רדיו.

חשוב לציין שהייגי אינו מייצג את הארגונים הנוצרים האחרים שתורמים גם הם למדינת ישראל - אותם ארגונים בעלי אג'נדה התומכת בהעברת יהודים על דתם ח"ו. הכומר הייגי מייצג זרם שמאמין שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ואין לו קשר למטיפי נצרות המנסים להעביר יהודים על דתם אל הנצרות.
כומר העברת השגרירות גן הייגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד