י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הילדים החולים כבר מחייכים: הכירו את ה'טאבלב' • גלריה

סבלם של הילדים החולים ובני משפחותיהם עשוי להיות קל יותר עם היוזמה הבאה: ארגון 'בלב אחד' השיק את ה'טאבלב' - טאבלט ייחודי המכיל בתוכו עולם תכנים מגוון, לשימושם של הילדים המיוחדים ומלוויהם בשעות הקשות • צפו בגלריה

הילדים החולים כבר מחייכים: הכירו את ה'טאבלב' • גלריה
אלי סגל





ארגון "בלב אחד" השיק מערך פורץ דרך וראשון מסוגו בעולם: הכירו את מערך ה'טאבלב'.

מי מאתנו שנקלע אי פעם לסיטואציה של ביקור מכר או קרוב משפחה באחת מהמחלקות בבתי החולים מכיר את תחושת 'הטיפוס על הקירות' בעת זמני ההמתנה הארוכים.

תחשבו על מאות ואולי אלפי ילדים ומבוגרים חרדיים המאושפזים בבתי החולים במחלקות האונקולוגיה וההמטולוגיה, שם החיים שלהם נעצרו. גם במקרים המאפשרים ביקורים מבחוץ, עדיין השעות הרבות שבין ביקור למשנהו מבודדות את החולה מהעולם הממשיך לנהוג כמנהגו.

ארגון 'בלב אחד' נמצא בדיוק במקום הזה, בכדי לשמח חולים ולהחזיר להם את השמחה בעיניים, באמצעות מגוון פעילויות חסד אמתיות. הארגון אינו חוסך כל מאמץ לסייע ולעזור לכל חולה, בכל מצב.

כחלק ממאמצי הארגון, הוקם מערך ה'טאבלב', מערך ייחודי של טאבלטים חדשניים עם סינון קפדני, שיוכלו להיות כלי עזר שימושי עבור המאושפזים, טאבלט, לוח אלקטרוני המופעל באמצעות מגע יד, יכול להכיל אפליקציות שונות, ככל שיותקנו עליו.

ה'טאבלב' החדש יסייע הן להשלמת לימודים - עיון באוצר החכמה, לימוד קל עם חברותא מרחוק ושימוש במגוון ספרים, הן ביצירת קשר עם העולם הבריא והמתגעגע, הזורם כרגיל ושוכח לעיתים כי קרוב משפחה מאושפז, והן במגוון אפשרויות תעסוקה לילדים.

בארגון "בלב אחד" מאמינים כי הטאבלט יסייע לילדים ולמבוגרים החולים ומאושפזים בבתי החולים לשמור על שגרת חיים גם מתוך המחלקה, ויקל עליהם למצוא עיסוקים שונים ומגוונים. בשלב זה יהיה ניתן להשיג את הטאבלטים במשרדי הארגון, ובעתיד בע"ה יוקמו נקודות השאלה בבתי החולים.

באירוע המרשים השתתפו אישי ציבור, רבנים, תורמים ומתנדבים בארגון. בין המשתתפים נכחו רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ המלווה את פעילות העמותה באופן הדוק וחבר הכנסת אורי מקלב שנתן את ברכתו למערך ולפעילות העמותה בכל השנה.

הצלם אלי סגל מגיש גלריה מאירוע ההשקה.





































בלב אחד טאבלט טאבלב ילדים חולים השקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד