ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אפקט ההסברה הכושלת: טורקיה גירשה את השגריר הישראלי

טורקיה החליטה לגרש את השגריר הישראלי. השגריר איתן נאה הוכרז היום כאישיות בלתי רצויה. הסיבה: התנהלות צה"ל אתמול במהומות בגבול בעזה וההרוגים הרבים בצד הפלסטיני • בתוך כך, דרום אפריקה החזירה את השגריר שלה בישראל להתייעצויות

ארדואן. צילום: רויטרס
ארדואן. צילום: רויטרס



טורקיה החליטה לגרש את השגריר הישראלי. השגריר איתן נאה הוכרז היום כאישיות בלתי רצויה. הסיבה: התנהלות צה"ל אתמול במהומות בגבול בעזה וההרוגים הרבים בצד הפלסטיני.

אתמול הודיע ארדואן כי החליט להחזיר את השגרירים מארה"ב וישראל להתייעצות. הוא האשים את ארה"ב שנותנת גיבוי לרצח שמבצעת ישראל, ולפני זמן קצר הודיע משרד החוץ הטורקי כי השגריר הישראלי מגורש.

כזכור, אתמול אמר ארדואן השוהה בלונדון, כי שהוא יחזיר את השגרירים מישראל ומארה"ב להתייעצות, והוסיף כי "ישראל היא מדינת טרור, ישראל היא מדינת טרור, ישראל מבצעת רצח עם".

את הדברים אמר ארדואן על רקע ההפגנות של חמאס בגדר בגבול בעזה, שם נהרגו יותר מ-50 מחבלים שניסו לפרוץ את הגדר, שלחו עפיפוני תבערה, וניסו לפרוץ את הגדר.

סגן ראש הממשלה הטורקי הכריז אתמול על שלושה ימים של אבל על חיסולם של מעל 50 מחבלים אנשי חמאס.

גם סוריה שטבחה בכ-750 אלף אזרחים, פרסמה הודעה רשמית: "סוריה מגנה בחריפות את הטבח הברברי שביצעה ישראל נגד אזרחים שמימשו את זכותם הלאומית להגן על חירותם ועצמאותם".

בינתיים, דרום אפריקה החזירה את השגריר שלה בישראל להתייעצויות.

בנוסף, כמו תמיד במצבים בהם ישראל נכשלה בהסברה לעולם, מצטרף למצעד המגנים אנטישמי ידוע, ראש מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, שאמר.

"הריגתם של עשרות מפגינים בלתי חמושים ופציעתם של רבים על ידי הכוחות הישראליים בגבול בעזה, ביום שבו העביר הנשיא טראמפ את שגרירות ארה"ב לירושלים, היא שערורייה שאינה דורשת רק גינוי בינלאומי, אלא פעולה", אמר קורבין.
טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד