י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חודש וחצי אחרי: נעצר חשוד בתקיפת סגן השר פרוש

חודש וחצי לאחר שהותקף סגן השר פרוש על ידי קיצונים בבית שמש - נעצר חשוד בתקיפה • פרסום ראשון

מאיר פרוש. צילום: פלאש 90
מאיר פרוש. צילום: פלאש 90



חודש וחצי לאחר שסגן שר החינוך מאיר פרוש הותקף בבית שמש - המשטרה עצרה הערב תושב העיר בחשד לתקיפה.

כזכור, בבוקר חול המועד פסח, הגיע סגן שר החינוך מאיר פרוש להתפלל אצל האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש, יחד עם בני משפחתו. קיצונים מקומיים ששמעו על כך, התאספו סביב לבית הכנסת ועם סיום התפילה, ביציאתו של פרוש מבית הכנסת יחד עם בני משפחתו, תקפו אותו בקריאות 'שייגעץ' והשליכו לעברו ביצים וחפצים שונים.

התקיפה בחול המועד

במשטרת מרחב ירושלים נפתחה חקירה, והערב (רביעי), לאחר כחודש וחצי, כך נודע ל'בחדרי חרדים' - נעצר תושב העיר בחשד לתקיפת סגן השר. הוא נחקר בשעה זו בתחנת משטרת בית שמש, ובסיום החקירה יוחלט על המשך ההליך.

לפני כשבועיים פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי תושב מודיעין עילית נעצר והודה כי הטריד ב-150 שיחות טלפון את סגן השר פרוש. לדברי פרקליטו, "הטרדות אלה לא חרגו מצלצול טלפון, מעולם לא נוצרה שיחה" והחשוד שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה מסגן השר פרוש.

כשבועיים קודם בתקיפה בחול המועד, בתחילת חודש ניסן, הותקף פרוש פעם נוספת על רקע חוק הגיוס, כאשר הגיע לניחום אבלים אצל האדמו"רים מויז'ניץ מונסי - הותקף גם שם על ידי קיצונים ובעוד הזדמנויות בעבר.



בחודש טבת תשע"ז פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ישראל ראש עיריית אלעד, הותקפו באלימות בליל שבת בשכונת זכרון משה בירושלים על ידי קבוצה של סיקריקים. פרוש סירב להגיש תלונה, אך המשטרה פתחה בחקירה ותוך ימים נעצר חשוד בתקיפה.
מאיר פרוש חוק הגיוס תקיפה אלימה חול המועד בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד