י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בזמן שחיים הציל חיים: האופנוע בחוץ הושחת

רשעות וכפיות טובה; מתנדב זק"א והצלה שהגיב אמש לקריאה בשכונת מאה שערים יצא מהכתובת עם נזק לאופנוע שלו, בזמן שהוא הציל חיים למעלה, קיצוניים תושבי השכונה שהתקבצו למטה השחיתו את האופנוע שלו בכיתובי גנאי

בזמן שחיים הציל חיים: האופנוע בחוץ הושחת
חיים בלך



אמש (רביעי) אירע מקרה רפואי מורכב בשכונת מאה שערים. מתנדב זק"א וכונן מד"א חיים בלך שהיה בקרבת מקום לאירוע כשהוא רכוב על אופנוע זק"א הוזנק לטפל במקרה, חיים החנה את אופנועו בכתובת ועלה לבית החולה כדי לטפל בו.

מדובר היה בעניין רפואי מורכב שהטיפול נמשך זמן רב מהרגיל, רק לאחר כארבעים דקות ירד חיים עם מתנדבים נוספים כשהם מעבירים את החולה מביתו לאמבולנס לצורך פינויו לבית החולים.

מחוץ לבית הייתה התקהלות גדולה של סקרנים וחיים פילס את דרכו לאופנוע - שם לתדהמתו גילה כי הוא הושחת.

על אופנוע החירום המשמש להצלת חיים ומתן כבוד למי שנותר רק לכבד, הודבקו מדבקות נגד הגיוס ובנוסף על הארגז המכיל ציוד מציל חיים, נכתב ונחרט עם לורד "זק"א, חרד"קים משטרה".
"זק"א מנתחים מתים" ועוד.



"שנים שאני מתנדב בהצלת חיים וכבוד המת במסגרת מד"א וזק"א, ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה" אומר חיים בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

"כשאני מוזנק להצלת חיים או כבוד המת, אני לא בודק לעולם מיהו המטופל ומאיזה מגדר הוא, לאיזו קהילה או חוג משתייך הנפגע ולא בודק בציציותיו של איש". הוא מוסיף בכאב.

"תמוה בעיניי איך מסוגל שומר תורה ומצוות לראות מתנדב שעוזב הכל ומתמסר למען האחר ויחד עם זאת להשחית כלי שמטרתו היחידה היא הצלת חיים?" הוא שואל.

לשאלת 'בחדרי חרדים', מה אם חס ושלום אותו אדם שהשחית את האופנוע יזדקק לסיוע רפואי, חיים נחרץ ועונה "מה השאלה בכלל, ברור שאגיש סיוע. נכון שהוא טעה, ואולי עדיין טועה - אבל אם הוא יזדקק לי אני אהיה שם בשבילו".

בתוך כך, בלך שוקל להגיש הבוקר (חמישי) תלונה במשטרת ירושלים על השחתת האופנוע.











זקא ניתוחי מתים השחתה אופנוע חיים בלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד