י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בת ה-129: "לא היה לי יום טוב בחיי"

לפי נתוני הממשל הרוסי היא האישה המבוגרת בעולם, שמספרת שיום ההולדת הקרוב הוא עונש מבחינתה כי לא היה לה יום טוב אחד בחייה ומנסה להסביר מה גרם לה לחיות כל כך הרבה

צילום: pixabay
צילום: pixabay



הממשל הרוסי הודיע כי מצא את האישה המבוגרת ביותר בעולם. קוקו איסטמבולובה בת ה-128, כן כן, היא נולדה בשנת 1889. הזקנה המתגוררת בצ'צ'ניה טוענת כי תחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-129 אבל בשבילה זה "עונש".

"לא היה יום מאושר אחד בחיי", אמרה איסטמבולובה, "אין לי מושג איך הגעתי לכזה גיל מופלג, כנראה שזה רצונו של הקל, אני לא עשיתי כלום בשביל זה", היא אמרה בראיון לכלי תקשורת מקומיים.

הסיבה בשלה זכתה להגיע לגיל מבוגר שכזה אולי אינה ידועה לקוקו, אך היא מנחשת כי יתכן והעובדה שלא אכלה בשר או מרק בימי חייה אך הקפידה לאכול מוצרי חלב מותסס היא זו שסייעה לה לצלוח את השנים הקשות שעברו עליה אל עבר יום הולדת 129 אותו תחגוג בעוד כמה ימים.

הממשל הרוסי מתבסס על דרכון של איסטמבולובה בקביעת גילה. בדרכון מצוין ששנת הלידה שלה היא 1889 ואם זה אכן נכון, איסטמבולובה הייתה בת 27 במהפכה הבולשוויקית, בת 55 בתום מלחמת העולם השנייה ובת 102 עם נפילתו של השלטון הקומוניסטי ברוסיה, כך על פי החשבון שעשה האתר - Daily mail.
זקנה קוקו איסטמבולובה רוסיה דרכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד