כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הזהרו: סיגריה אלקטרונית התפוצצה והרגה אדם

אדם נהרג מהתפוצצות סיגריה אלקטרונית בביתו שבפלורידה - ארה"ב • "פצצת טיל בראשו של הגבר"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: פלאש90



פיצוץ של סיגריה אלקטרונית גרם למותו של אדם בסנט פטרסבורג שפלורידה, כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב. על פי הדיווח, הרשויות חוקרות את נסיבות מותו.

טאלמדג' ד'ליה בן 38, נמצא החודש מת לאחר שמביתו נשמעה אזעקת אש, שוטרים שהגיעו למקום, מצאו אותו עם פצע באזור השפה העליונה שלו וכוויות רבות בגופו - מותו נקבע במקום.

על פי דו"ח הנתיחה, סיבת המוות נגרמה מ"פצצת טיל בראשו של הגבר" כך מתאר ביל פלאן, מנהל חקירות במשרד הבריאות של מחוז פינלס.

חלק מהסיגריה נכנסה בעוצמהלבתוך ראשו של ההרוג, הנתיחה ציינה כי הסיגריה האלקטרונית יוצרה על ידי החברה Smok-E Mountain והיתה דגם מסוג mod.

סיגריות אלקטרוניות מופעלות על ידי סוללות ליתיום אשר מייצרות תרסיס על ידי חימום נוזלי, המכיל בדרך כלל ניקוטין, חומרי טעם וכימיקלים אחרים, ועל פי המרכזים האמריקאים לבקרת מחלות ומניעת - המשתמשים שואפים את התרסיס.

הסיבה המדויקת לפיצוץ אינה ברורה, אך יש ראיות לכך שזה קשור לסוללות שעשויות להוביל לפיצוצים.

מקרה שאירע במאנצ'סטר לפני שנתיים, מזכיר את הסיפור הנוכחי, כשאב ובנו בן ה-7 צעדו ברחוב כשלפתע התפוצצה הסיגריה האלקטרונית בכיס האב, וגרמה לכוויות קשות אצל השניים.

על פי הדיווח לפני שנתיים ב'דיילי מייל' הבריטי, האב פונה לבית החולים ועבר השתלות עור. גם עצבי הרגל שלו נפגעו. אז, דיווח ה'מייל' כי "הסוללה של הסיגריה עפה כמו טיל".
סיגריה אלקטרונית פיצוץ סוללת ליתיום שריפה כוויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד