כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מקומם: אנטישמי צעק "רוצחים ילדים" - ואושפז במוסד פסיכיאטרי

אנטישמי צעק לעבר בית ספר יהודי בפריז, על רקע העימותים בגבול רצועת עזה • האנטישמי נעצר, ובמקום לטפל במקרה כאנטישמי - הוא אוזפז במוסד פסיכיאטרי • צפו במוסלמי צועק לעבר בית הספר

אילוסטרציה. צילום: רויטרס
אילוסטרציה. צילום: רויטרס



גבר מוסלמי עמד מחוץ לבית ספר יהודי בפריז, פתח בצעקות נגד היהודים והאשים את התלמידים שבבית הספר בהריגת ילדים. הגבר נעצר ואושפז במוסד פסיכיאטרי.

המקרה אירע אתמול מחוץ לבית הספר היהודי 'בית הלל' בפרבר של לבאלואה פרי, שבצפון מערב פריז. המוסלמי התייחס למצב בגדר רצועת עזה שם מתרחשות הפרות סדר במסגרת 'צעדת השיבה' של תושבי הרצועה. כזכור, עד כה נהרגו בעימותים כ-50 מחבלי חמאס. את הפרטים על המקרה האנטישמי דיווח ארגון צרפתי נגד אנטישמיות - BNVCA.

האיש צעק "אתם הורגים ילדים" מחוץ לבית הספר היהודי לאחר שהתפלל בערבית, וצעק כמה פעמים "אללה הוא אכבר". עובר אורח התקשר למשטרה, שעצרה את האיש ומצאה אצלו בקבוק המכיל משקה אלכוהולי, והעבירה אותו למוסד פסיכיאטרי.



הארגון נגד השמצה מתריע כי המשטרה מפנה למוסדות פסיכיאטריים אנשים החשודים באלימות אנטישמית או בגזענות. כמה מקרים כאלה התרחשו בצרפת בשנים האחרונות, מה שגרם ליהודים להתלונן על כך לרשויות, שבמקום לטפל בזה כמקרה אנטישמי, המשטרה ובית המשפט מנסים לכסות את המקרה ומציגים את האדם האנטישמי כאדם לא נורמלי.
אנטישמיות פריז בית ספר הפרות סדר מוסד פסיכיאטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד