כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ללא כיפה: נתניהו גינה את 'מערכון התפילין' וציטט פסוקי תנ"ך

כמידי ערב חג, התכנסו הערב בבית ראש הממשלה בירושלים קרובי וידידי הזוג נתניהו לחוג התנ"ך המסורתי, אך להפתעת המשתתפים בניגוד לפעמים הקודמות נתניהו השתתף בחוג ללא כיפה לראשו • נתניהו התייחס למערכון ביזוי התפילין: "יש דברים שפשוט לא עושים"

צילום: קובי גדעון / לע"מ
צילום: קובי גדעון / לע"מ



כמידי ערב חג, התכנסו הערב בבית ראש הממשלה בירושלים קרובי וידידי הזוג נתניהו לחוג התנ"ך המסורתי, אך להפתעת המשתתפים בניגוד לפעמים הקודמות נתניהו השתתף בחוג ללא כיפה לראשו.

נתניהו אמר בפתח דבריו, "אני חושב שלא חייבים להיות חובשי כיפות כדי להבין את החשיבות של המורשת שלנו לעתיד עמנו. זה מהות הקיום שלנו, זה מה שמבדל אותנו, זה מה שמייחד אותנו, וזה מה שמחזק אותנו".

נתניהו התייחס ל'מערכון התפילין' בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' ואמר כי, "דווקא בימים האחרונים ראיתי איזשהו דבר, לכאורה סאטירי, אבל אני רוצה להגיד לכם, אני בעד סאטירה ובעד פארודיות, כולכם יודעים שאנחנו מעת לעת סופגים כמות כזאת גם כלפינו וזה בסדר גמור, אין לי בעיה עם זה. אבל יש דברים שפשוט לא עושים, פשוט לא עושים".

כזכור, מדובר באירוע שני השבוע בו נתניהו חורג ממנהגו ומצטט ברכות ופסוקים ללא כיפה, כאשר בתחילת השבוע בעת נאומו בטקס פתיחת שגרירות האמרקאית בירושלים בירך נתניהו בסוף נאומו ברכת שהחינו בשם ובמלכות אך ללא כיפה לראשו.

'בחדרי חרדים' פנתתה ללשכת ראש הממשלה ונפרסם את התגובה המלאה כשתתקבל.
נתניהו כיפה חוג תנך מערכון התפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד