י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שרב כבד: פינוי בתים כתוצאה משריפת ענק סמוך לאלעד

שריפת ענק משתוללת באיזור אלעד-ראש העין. צוותי כבאות והצלה פועלים בשטח להשתלטות עליה • מטוסי כיבוי מסייעים. הוזנק סיוע ממחוזות דן, ירושלים וצפון • החל פינוי בתים ביישוב גבעת כ"ח הסמוך לאלעד • חסימות כבישים, ועיכובים בהמראות והנחיתות • צפו בתיעוד

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



12:30 עדכון:
משטרת ישראל החלה לפנות בתים בצד המזרחי על קו האש ביישוב גבעת כ"ח הסמוך לעיר החרדית אלעד. דובר הכבאות מוסר כי בשלב זה אין שליטה על האש.


שריפת קוצים גדולה משתוללת בין ברקת לגבעת כ"ח, הסמוך לאלעד. מטוסי כיבוי פועלים להשגת שליטה ובנתב"ג ישנם עיכובים בטיסות.

כרגע מתפשטת השריפה בחסות הרוחות וישנה סכנה למבנים מסביב. 17 צוותים מתחנת כבאות פתח תקווה בסיוע כל תחנות מרכז וסיוע אווירי פועלים להשיג שליטה על האש.



מרשות שדות התעופה נמסר כי בשל שימוש נרחב במטוסי כיבוי באזור השריפה באלעד, ההמראות מנמל התעופה מבוצעות כרגע על מסלול 21 לכיוון דרום (למרות הרוח הצולבת) ועל כן שוחרר פקק ההמראות שהחל קודם לכן.

הנחיתות מתבצעות על מסלול 08 ממזרח, בתאום מלא עם מפקד מחוז מרכז של נציבות הכבאות. חלונות הזמן בנחיתות ובהמראות ניתנים למגדל בן גוריון כשמטוסי הכיבוי מתדלקים בחומרים מעכבי בעירה.

בכביש 5 מחלף ירקון משתוללת שריפת חורש ללא שליטה עם השלכות לכביש. כביש 5 מחלף התקווה - ירקון נחסם לתנועה לשני הכיוונים, גם כביש 40 לדרום לפני מחלף ירקונים נחסם לתנועה.









שריפה נתבג המראות מטוסי כיבוי נחיתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד