י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

באיאן מפתיעה: קמפיין מצ'ינג רק בתוך הבית

הממלכה הרוז'ינאית פתחה בקמפיין גיוס כספים, אלא שבשונה מבעלזא, ויז'ניץ ומודז'יץ, שעשו זאת באמצעות האינטרנט ומנדבת להם של עמך בית ישראל בארץ ובעולם, בבאיאן בונים דווקא על החסידים שיגייסו את הסכום שהוצב כמשימה

בנין מוסדות באיאן ברחוב מלכי ישראל בירושלים
בנין מוסדות באיאן ברחוב מלכי ישראל בירושלים



על רקע שורת הקמפיינים שמככבים לאחרונה בחצרות החסידים, בחסידות באיאן מפתיעים עם רעיון חדש: מצ'ינג של 4 מיליון שקל, אבל בתוך הבית.

כל מי שעובר בימים אלה ברחוב מלכי ישראל בירושלים יופתע למראה השלט הענק שנתלה בכניסה למרכז הממלכה הרוז'ינאית הגדולה - באיאן, אשר לראשונה מזנקת מהערפל בקמפיין מבריק ונועז, אשר במסגרתו יגויסו 4 מליון שקל ב-6 שעות - אבל לא מהציבור הכללי כמו שעשו קודמותיה, אלא דווקא בתוך הבית, בתוך החסידות.  

לכתב 'בחדרי חרדים' נודע, כי מדובר בקבוצה של 8 פילנתרופים בתוך החסידות, אשר עמדו מאחורי פרוייקט בניית ישיבת באיאן, שעברה לאחרונה מבניין הישיבה בירושלים לקריה מלכותית ומפוארת במיוחד בעיר מודיעין עילית, ובכדי להשלים את העסקה ולגמור את הבנייה הם פונים לכלל החסידים בתכנית מ'צינג ולפיה על כל שקל שחסיד תורם הם תורמים מולו, ויחד יגיע הסכום לארבעה מיליון ש"ח.

יצוין כי הקמפיין מגיע במקביל לתנופת בנייה והתפתחות העוברת על החסידות בשנה האחרונה, במהלכה חנכו את קרית הישיבה, וכעת מתכננים לבנות מרכז עולמי וכן אולמות שמחה. ועוד פרויקטים מגוונים. 

אחד מהעוסקים במלאכה אמר ל'בחדרי חרדים', כי אין ספק שהקמפיין עושה רושם אנרגטי והוא מציף בצורה חזקה את רגשות הזהות של חסידי באיאן. אם הקמפיין יצליח, תהיה זו בהחלט פריצת דרך בתחום הקמפיינים, והוכחה לכוחו הבלתי נתפס של ציבור.

עם הצלחת הקמפיין תציב עצמה החסידות יחד עם החסידויות הגדולות, בכך שתצליח בתוך הבית פנימה לגייס לבד את הסכום הגדול שישמש לבניית קרית הישיבה במודיעין עילית.

















חסידות באיאן קמפיין התרמה מיליונים מצינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד