ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

40 אלף דולר: הנגיד הצעיר ניצח את הטייקון

בבית מדרשו העתיק של הבעל שם טוב, התרחש קרב איתנים בבוקרו של חג השבועות, הנגיד מארה"ב התחרה על עליית 'עשרת הדיברות' מול הטייקון שמחזיק במניות המתורגמות למיליארדים • הצעיר והעקשן מביניהם, ניצח

אלשטיין משמאל ואונגר מימין
אלשטיין משמאל ואונגר מימין



הנגיד החסידי הצעיר ניצח שוב את המיליארדר. למעלה מ-800 איש בראשות גאב"ד מאקאווא והמשפיע רבי חיים שלום דייטש שהו בשבת ובחג שלאחריו בעיירה מעז'יבוז באוקראינה, סמוך לציון 'הבעל שם טוב' הקדוש שיום הסתלקותו חל בחג השבועות.

תפילת חג השבועות התקיימה בבית המדרש העתיק של הבעל שם טוב במניין הכלל חסידי.

במכירת העלייה 'רביעי-עשרת הדיברות', החלה תחרות - המכרז נפתח בסכום של 100$ והחל לטפס, כשאיל הנדל"ן מארגנטינה אדוארדו אלשטיין, החליט אף הוא להתחרות על העלייה והתמקח על המחיר מול הנגיד החסידי הצעיר עזרא אונגר (בן ה-30) מלייקווד חתנו של האדמו"ר מרימינוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מחיר העלייה טיפס תוך דקות, שני הנגידים התחרו ראש בראש ואף אחד לא מוכן היה לוותר. לאחר דקות של מתח הכריז המיליארדר אדוארדו אלשטיין על מחיר של 31 אלף דולר בכדי לזכות, אך הנגיד עזרא אונגר לא ויתר וקיפץ ל-40 אלף דולר בשביל העלייה. בסופו של דבר הוא זכה, וזכות העלייה לתורה הגיעה לידיו.

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי המיליארדר אדוארדו אלשטיין קם ממקומו לעבר הנגיד עזרא אונגר, ובירך אותו במזל טוב על הניצחון. מאות המתפללים שעקבו אחר המכרז פצחו בשירה ובריקודים עם תום מכירת העליות.
מאקאווא מיליארדר אדוארדו אלשטיין עזרא אונגר עלייה לתורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד