י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הכה את הבחורה ושבר לה את הטלפון: "מטמא אותך"

קיצוני מוכר מבית שמש שנעצר כמה פעמים בעבר בגין הפרות סדר ואלימות, נעצר שוב לפי כשבועיים והואשם בתקיפת בחורה שהחזיקה סמארטפון והשחתתו • פרקליטו ל'בחדרי': "כופרים בכתב האישום" • כל הפרטים

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay





הוא נעצר לא מעט פעמים, הורשע בתקיפת הרב הבלין מקרית גת על רגע הסכם חב"ד-צה"ל ובשבוע האחרון הוגש נגדו כתב אישום נוסף, הפעם על תקיפה של בחורה בבית שמש ושבירת הטלפון הלא כשר שלה. לפני שבועיים, תוך כדי מעצרם של שני בכירים בעיריית בית שמש ושמונה נוספים בחשד לשחיתות, גם הוא נעצר. הוגש נגדו כתב אישום ומאז הוא שוהה במעצר מלא. 'בחדרי חרדים' עם הפרטים המלאים.

כוחות משטרה בסמוך לביתו של הנאשם. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

לפני כחודש ושבוע, בערב יום השואה, עמדה צעירה דתייה בת 19 בתחנת אוטובוס בשכונת קנה בושם בבית שמש. לדבריה, ניגש אליה צעיר בן 32 תושב העיר, ולאחר שהבחין כי היא משתמשת בסמארטפון אמר לה "את נסיכה בת מלך, את בחורה טובה, תשברי את הטלפון, זה מטמא אותך". זו השיבה "טוב טוב" והוא המשיך בדרכו.

הטלפון השבור

על פי כתב האישום שהגישה מחלקת התביעות של משטרת ישראל, כעבור זמן קצר הוא חזר לתחנה ופנה אליה בשנית: "תביאי, אני אשבור לך את הטלפון אם את לא רוצה". בתגובה, בשל הפחד שלה, אמרה שהמכשיר לא שלה. הוא המשיך בשלו והחל לצעוק עליה "תשברי עכשיו, תשברי עכשיו".

בעוד הצעירה יושבת על הספסל, ניגש אליה הנאשם ולקח ממנה את הטלפון תוך שהיא מתנגדת. הוא הכה אותה ביד ובעט ברגלה עד שנפלה על הספסל עליה ישבה ולקח ממנה את הטלפון והשליך אותו רחוק מהתחנה. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי' מתוך כתב האישום, עולה כי הצעירה, הלכה לאתר את הטלפון אבל התוקף לא נרגע, הוא רדף אחריה אך אדם שחלף ברחוב הבחין בכך ומנע ממנו לתקוף אותה שוב. כעבור מספר ימים, הצעירה הבחינה בתוקף, צילמה אותו והעבירה את הסרטון לידי המשטרה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

החבלה ביד הצעירה

לפני שבועיים בכ"א אייר בשעה 2:30 בלילה, במקביל למעצרים בחשד לשחיתות בעיריית בית שמש, הגיעו כוחות משטרה לביתו של החשוד כדי לעצור אותו. שוטרים דפקו בדלת וצעקו "תפתח משטרה", אך החשוד לא פתח את הדלת וברח דרך המרפסת וטיפס לקומה מעל לדירת השכן. השוטרים נכנסו לדירת השכן אך זה חסם אותם בגופו. בהמשך הצליחו השוטרים לעצור את החשוד והוא נאחז עם ידיו במשקופי הבית ובמעקה של חדר המדרגות.

במקביל, כפי שקורה בדרך כלל בשכונות הקיצוניות בבית שמש ובירושלים, וכפי שתואר פעמים אינספור ב'בחדרי חרדים', כאשר כוחות משטרה מגיעים לבצע מעצרים, מוזעקים האנשים מהבתים כדי לסכל את המעצרים ופעולות המשטרה. הקהל שהתאסף החל לדחוף את השוטרים תוך שאחד מהם משך את החשוד וגרם לנפילת השוטרים. איכשהוא הצליחו השוטרים להכניס את החשוד למעלית אך אז נותק החשמל (מעניין למה). בלית ברירה החל לרדת במדרגות תוך שהחשוד נתפס במעקה ומפיל את עצמו כדי להקשות על המעצר. בסיוע כוחות משטרה גדולים וסיירת משמר הגבול הצליחו להביא למעצרו.

ניסיון מעצר של הנאשם לפני כשנה. צילום: יעקב לדרמן

לא מדובר באדם ללא עבר פלילי: לנאשם זה יש הרשעות קודמות בין היתר על הפרעה לשוטר שם קיבל מאסר מותנה למשך 3 חודשים, הרשעה בעבירות חוזרות של השתתפות בהתקהלות אסורה, הסגת גבול, פגיעה בפרטיות, תקיפה וגניבה. אם לא די בכך, הוא אף ריצה עונש מאסר בפועל. בעקבות כך, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בערב חג השבועות נערך דיון בעניינו, כשהוא עדיין שוהה במעצר וההחלטה בעניין נדחתה.

פרקליטו עו"ד נדב גדליהו אמר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר באירוע מצער, "שאינו קשור כלל אל הנאשם דנן. אנו כפרנו וכופרים בכתב האישום, בוודאי באשר לתקיפת הנערה". לדבריו, המעצר באישון לילה היה מיותר ומכוער - בית המשפט הורה למשטרה לזמן את הנאשם והם החליטו לפרוץ לביתו באישון לילה. אנו ערוכים לנהל את התיק ולהוציא האמת לאור".
בית שמש תקיפת בחורה טלפון לא כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד