ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

השגריר זועם: "התקשורת עזרה לחמאס, ולכן הוא השתולל"

"התקשורת הליברלית כל כך רוצה שטראמפ יכשל, אז הם פיצלו את המסך, כדי שכולם יחשבו שיש קשר בין העברת השגרירות לבין המהומות, ונתנו הרגשה שהמהומות מעבר לכביש, כשהן היו 100 קילומטרים מהמקום", תוקף השגריר האמריקאי בישראל

דייויד פרידמן. צילום: Matty Stern, פלאש 90
דייויד פרידמן. צילום: Matty Stern, פלאש 90 צילום: Matty Stern, פלאש 90



שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן פרסם היום מאמר ברשת 'פוקס ניוז' האמריקאית, הרשת השמרנית שתומכת בנשיא טראמפ, בניגוד לשאר הרשתות הגדולות בארה"ב. פרידמן תוקף בטורו את התקשורת העולמית בכך שנתנה כח וגיבוי לארגון הטרור חמאס.

את המאמר פותח פרידמן באיזכור על מעבר השגרירות ביום שני האחרון מתל אביב לירושלים, ומציין כי פתיחת השגרירות בירושלים אירעה 70 שנה מהיום שבו הנשיא דאז הארי טרומן הוביל את ארצות הברית להיות המדינה הראשונה שמכירה בישראל כמדינה ריבונית.

פרידמן מזכיר כי העברת השגרירות לא היתה רק מעשה של ידידות, אלא ביצוע החלטה שאישר הקונגרס האמריקאי ב- 1995, וכי הנשיאים הקודמים, קלינטון, בוש ואובמה אמרו בקמפיין הבחירות שלהם כי ירושלים חייבת להיות בירת ישראל, בנוסף קלינטון ובוש הבטיחו להעביר את השגרירות לירושלים, איש מהם לא קיים את ההבטחה.

פרידמן מציין כי הנשיא הנוכחי טראמפ גם הבטיח כמו קודמיו, אך בניגוד להם הוא קיים את ההבטחה.

פרידמן תוקף את חלקה של התקשורת העולמית מיד לאחר שהבינה כי השגרירות עוברת לירושלים. "ההצלחה הברורה של טקס הפתיחה של השגרירות עוררה זעם בקרב התקשורת הליברלית, האם זה יכול להיות עוד ניצחון דיפלומטי של הנשיא טראמפ? הסיכוי היה בלתי נסבל". כך פרידמן.

פרידמן ממשיך לתקוף את התקשורת העולמית. "החמאס הוכר כארגון טרור כמעט בכל העולם, בששת השבועות האחרונים מסיבות שאינן קשורות למהלך העברת השגרירות הוא החל בהפגנות טרור אלימות, הם היו מוכנים לספק לתקשורת צד אפל לסיפור של השגרירות, ובמשך שבועות ארוכים, חמאס ניהל מבצע ישיר נגד ישראל, ובימי שישי, לאחר התפילה השבועית, הוא הסית את תושבי עזה להגיע לגבול עם ישראל, בתקווה לפרוץ את הגדר ולהרוג אזרחים ישראלים ולחטוף חיילים ישראלים, נוסף על כך, מאחר והם ידעו כי המאמצים הזדוניים האלה ייכשלו, ארגן חמאס גם "עפיפוני פצצות" עם צלבי קרס עליהן, ששוגרו לכיוון ישראל".

"אף מדינה בעולם לא היתה מאפשרת לזרים להגיע לגבול שלה, כאשר הכוונה המוצהרת של אלו שהגיעו היא להרוג את אזרחי המדינה, וזה מצחיק לחשוב שלא תגיע תגובה צבאית עוצמתית נגד החמאס, חמאס הורה לפעיליו לרוץ עד לירושלים ולרצוח אזרחים, והם האמינו שזה אפשרי וניסו לפרוץ, כ -60 תושבי עזה, רובם המכריע אנשי חמאס, איבדו את חייהם משום שחמאס הפך אותם למתאבדים, הם לא גיבורים וגם לא מפגינים שוחרי שלום, הם טרוריסטים".

"התקשורת הליברלית כל כך רוצה שטראמפ יכשל, אז הם פיצלו את המסך, כדי שכולם יחשבו שיש קשר בין העברת השגרירות לבין המהומות, ונתנו הרגשה שהמהומות מעבר לכביש, כשהן היו 100 קילומטרים מהמקום".

"למחרת התקשורת הליברלית הפיצה תמונות מעזה, והפכה את חמאס למסכנים, הפכה אותם לקורבנות, כשדיפלומטים שנכשלו במשך שנים להביא להסכם מפרשנים את המצב, בלי שנתנו שום רעיון אחר איך לגרום לחמאס לא להצליח להכנס לישראל ולטבוח באזרחים".

פרידמן מסייג וכותב, "שלא תהיה טעות. כל חיים הם יקרים באותה מידה, בין אם יהודים, פלסטינים או אחרים, אבל אף אומה לא צריכה להקריב את אזרחיה כדי לשמר את חייהם של מסתננים תוקפנים שרוצים לרצוח ולהשמיד".

פרידמן מסיים את המאמר עם ביקורת קשה וכותב, "באופן אירוני, חמאס תכנן לאחרונה לשים קץ להתקפות הטרור בגבול עם ישראל, אבל כשראה את ההזדמנות לקבל את העמוד הראשון בעיתונים, וכי הכתבים מוכנים לפרסם דברים רעים על הנשיא שלנו, חמאס בהתלהבות גדולה דירבן את הנוער שלו, ושלח אותו בחזרה לאש, אז למי באמת יש דם על הידיים?".
דיוויד פרידמן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד