י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אל תנגוס בפיתיון שנקרא "הובלת משרד בזול"

הנה 3 סיבות למה העברת משרד בחברה מומלצת וטובה שווה כל שקל גם בחישוב התשלום של הסך הכל וגם בחוויית ההובלה של המשרד שלך, אין דוגמא טובה יותר למימרה "הזול עולה ביוקר" מאשר העברת משרדים במבצע

פיקסבי
פיקסבי





הובלות אחים יששכר מדריכים אותך צעד אחר צעד:
מחפשים הובלת משרד הכי בזול? זה פשוט רעיון גרוע! אנחנו מנמקים:
נכון, הובלת משרד קטן זה אולי משהו שאפשר לשקול עם חברה בינונית ומטה ולחסוך כמה שקלים, אבל הובלות משרדים גדולים עם עובדים רבים בלי מקצוענים זה פשוט לא כדאי! אנו נותנים לך 3 סיבות טובות למה העברת משרד לא מחפשים בזול
הנפילה למלכודת "המחיר הכי זול"

הנה אנו מוצאים את עצמנו שוב ושוב מחפשים להוזיל עלויות (ובצדק); בודקים ומשווים מחירים והנה שוב מתפתים למבצעים וכותרות שמציעות הכי זול ורק היום וכו', אבל מה לעשות ששוב נתחרט על כל שקל שחסכנו, במיוחד בעבודות מורכבות כמו הובלת משרד, ואני מסביר:
אז למה לעבור עם חברה מובילה?
ה-כ-ל כלול במחיר

הגיע אלי נציג חברת ההובלה (או במקרים של חברות קטנות המוביל בכבודו ובעצמו) מקשיב לכל מה שאני אומר ועושה סיור במקום, מהרהר בעלויות בינו לבין עצמו ונותן לי הצעת מחיר להובלה. בין כל ההצעות שקיבלתי הוא נשמע הכי זול, וגם עושה רושם של בחור רציני, עד פה הכל טוב.

הבעיה מתגלית ביום ההובלה, שלא הבנתי אותו כמו שצריך או שלא חשבנו עד כמה יהיה שונה המחיר שקיבלנו לבין המחיר שנצטרך לשלם בפועל. התוספות יכולות להיות מא' ועד ת' על כל מיני מקרים והסתייגויות שאפילו לא תיארנו לעצמנו שיקרו אבל בחיים האמתיים הכל יכול לקרות. הנה כמה דברים שלא כלולים בהצעה להובלה:
חומרי אריזה ועטיפה (או חריגה מעבר לכמות אספקה הרשומה\מתוכננת)
מספר משאיות ("נגלות") מעבר להערכה של הכמות או הנפח שניתן בהצעה
מנוף לביצוע המשימה? נכון, גם זה לא כלול בעסקה...
ניתוק וחיבור מכשירים מחדש ע"י מומחים (עד לתפעול מלא)
פירוק הרכבת רהיטים ועמדות עבודה כולל ארגון הציוד אישי לכל עובד
ביטוח? צריך לשלם אקסטרה לביטוח עם כיסוי מלא לכל הסיכונים.
עיכובים בלו"ז ? בלת"ם ? תוספת ציוד ברגע האחרון ? המחיר קופץ...
אחריות ושקט נפשי
אי אפשר להגיד שרק המחיר מעניין אותך. אף אחד לא קונה את זה. חייבים לחשוב על האיכות, איך הכל מתנהל, איך מסדרים את הדברים, כיצד מתייחסים למי שעובר להערותיו ולבקשותיו במהלך ההובלה, שיהיה בצורה נעימה וידידותית, לקחת בזהירות הנדרשת, לחשוב 1+1 להביא לידי ביטוי את הניסיון והמיומנות של בעל המקצוע כדי לתת לך שירות טוב יותר, איך עוטפים ואורזים באיזה חומרים ובאיזו אחריות כתובה וחתומה.

כל הדברים האלו ועוד הם רק קצה הקרחון בכל הקשור להובלות מורכבות בהן נדרש ידע ומיומנות עשרת מונים יותר מאשר הובלה סטנדרטית. הובלות משרדים גדולים ובמיוחד הובלות מפעלים בקנה מידה דורשות צוות גדול ושירות מתאים רק על ידי מקצוענים שעושים העברות כחלק משגרת העסקים ולא כפרויקט חד פעמי ובטח שלא תהיו אלה שעליהם עושים את הניסיון הראשון...
זמן שווה הרבה יותר מכסף
אחד היתרונות המהותיים ביותר בהעברת משרדים וחברות הוא הפסד זמן עבודה, כל עובד יקר וכל זמן עבודה יקר וביחד הצטברות של מאות ואלפי שעות עבודה בזמן ההובלה, כאן לחברות הובלות מובילות כמו אחים יששכר יש יתרון בלתי ניתן לערעור ואי אפשר להפריז בשבחו של בעל מקצוע שיודע לעשות את הקסם הזה ותחת נפנוף השרביט מעביר אתכם מבניין לבניין בלי שתרגישו, לקוסמים האלו קוראים אחים יששכר הובלות.
איך מבצעים העברת משרדים בלי להפסיק לעבוד? תשאלו אותנו!
הובלות הכל כלול אחים יששכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד