ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הופצו תמונות: אבו מאזן מתלוצץ עם רופאיו

ככל הנראה בניסיון להזים את השמועות אודות מצבו הקשה של יו"ר הרשות, הפיצו הלילה אנשי לשכתו תמונות בהן הוא נראה מתפקד כרגיל

הופצו תמונות: אבו מאזן מתלוצץ עם רופאיו



אבו מאזן עדיין חי; תמונות ראשונות של יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) בן ה-82 פורסמו הלילה (שלישי), על ידי אנשי לשכתו, זאת כדי להזים את השמועות על מצבו הקשה.

מדובר בשתי תמונות בהן נראה אבו מאזן קורא עיתון כלשהו בערבית וכן מתהלך במסדרונות בית החולים 'איסטישארי' ברמאללה בחלוק, כשלצדדיו עוזריו וקרוביו. אנשי לשכתו רצו גם שייצא וינאם לעם הפלסטיני, אך הנאום לא יצא אל הפועל.

אבו מאזן פונה שלשום לבית החולים בפעם השלישית בתוך שבוע, כשהוא סובל מחום גבוה ומדלקת ריאות.

למרות הצגת התמונות והרצון לשכנע כי מצבו הבריאותי טוב מאוד ולדבריהם הוא צפוי להשתחרר עוד היום מבית החולים, בכירי הרשות הפלסטינית לא מתרגשים וממשיכים לתפור חליפות ליום שאחרי, "בסופו של דבר מדובר באדם מבוגר וחולה" וכי התמונות לדידם אינן משנות את העובדות.

קודם לכן אתמול, ביקר ח"כ ד"ר אחמד טיבי את אבו מאזן בבית החולים ושיתף את עוקביו בטוויטר בחוויותיו: ‏"כעת ביציאתי מביקור אצל הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס. מאושפז בביה"ח ברמאללה. סובל מדלקת ריאות ומטופל ע"י אנטיביוטיקה. שיפור רב במצבו. התהלכתי איתו בפרוזדור זה כ6 פעמים. שוחחנו על נושאים מדיניים שונים. מעריך שישהה בביה"ח עוד כמה ימים".









אבו מאזן בית חולים אשפוז אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד