כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אימאם מוסלמי שלא הכרתם, אוהב ישראל ומסתכן בחייו

הוא יושב לו הרחק - שם באוסטרליה, אמנם מוסלמי, אבל שונה. הוא נפגש עם רבנים חרדים ומקדם נושאים החשובים לשני הדתות ונלחם באיסלאם הקיצוני • אתמול הוא ספג אגרוף לפניו ולא בפעם הראשונה, ומאז הוא מסתובב עם שומרי ראש

אימאם מוסלמי שלא הכרתם, אוהב ישראל ומסתכן בחייו
מתוך הטוויטר שלו



אימאם מוסלמי אוסטרלי, מוכר מאד באוסטרליה ובקהיליית המוסלמים ברחבי העולם, אך בשונה מאימאמים ושייחים ומטיפים אחרים, הוא מעודד שלום בין יהודים ומוסלמים, יוצא נגד איסלם רדיקלי, נפגש עם רבנים כדי לקדם שיתוף פעולה בין הדתות, ומסתכן בחייו.

האימאם מוחמד טאווידי בן ה-34 ממאוסן שבדרום אוסטרליה, נפצע אתמול לאחר שמוסלמי קיצוני הלם בפניו בעוצמה, האגרוף היה בעוצמה כזו שהאימאם לא הצליח לפתוח את הפה. כך מדווח הדיילי ניוז האוסטרלי.

על פי הדיווח, השייח ישב במכוניתו, כשאדם נקש על החלון של הרכב וביקש לשוחח איתו, לאחר שהוא פתח את החלון הגבר הושיט לו יד לשלום, האימאם לחץ את ידו לשלום, ואז הגבר הלם בפניו בעוצמה והבטיח לרצוח אותו, האימאם ברח עם רכבו מהמקום.

מאאז המקרה אתמול הוא מסתובב מוקף בשומרי ראש, "אני לא יכול לקנות בקבוק מים בחנות בלי שמישהו ירצה לתת לי אגרוף לפנים" הוא אמר לתקשורת.

האימאם שמסכן את חייו בכך שאינו שוחה בזרם עם האיסלם הקיצוני, מקבל איומים על חייו מאחר והוא כאמור מקיים קשרים הדוקים עם רבנים.

הוא היגר עם משפחתו כשהיה בגיל 12 מעירק, ובניגוד למקובל, הוא הפך ללוחם באיסלם הרדיקלי, מה שעורר את חמתם של ארגונים קיצונים מוסלמים באוסטרליה שהבטיחו לרצוח אותו.

"אוסטרליה הפכה לחממה עבור מוסלמים קיצונים" מזהיר האימאם, "המקום פה ממש גן עדן בשביל מוסלמים קיצונים" הוסיף.

זו לא הפעם הראשונה שהאימאם סובל מנחת זרועם של הקיצונים. בשנה האחרונה ניסו אלמונים לשרוף את ביתו ולפגוע בו, על מכוניתו נחרטו כתובות גרפיטי בגנותו ובעד דאעש.

בנוסף, מרבה האימאם לצאת נגד ארגון הטרור חיזבאללה, ובפוסט שהעלה לאחרונה לחשבון הפייסבוק שלו, הוא הודה לאנשי פייסבוק על כך שאינם מאשרים לחיזבאללה לפתוח חשבון ברשת החברתית שבבעלותם.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום שבת האחרון שני חרדים, אח ואחות בגילאי 22 ו-25 הותקפו על ידי גבר שפצע אותם באמצעות חפץ חד בעת שהיו מחוץ לביתם במלבורן שבאוסטרליה, הצעיר שהותקף נזקק לטיפול רפואי.

האימאם מוחמד טאווידי מתהלך ברחובות אוסטרליה ובמפגשים עם רבני חב"ד הרב פנחס פלדמן והרב נחום שפירו. (צילום מתוך טוויטר)








אימאם מוסלמי מוחמד טאווידי אוסטרליה איסלאם קיצוני תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד