כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בבית הכנסת • תקף את הרב ואיים: "אהרוג אותך"

תושב קריית גת שנכנס לבית הכנסת, ביקש מהרב ברכה ואז תקף אותו באלימות, זרק ספר קדוש על רגל המנקה ואיים "אהרוג אותך". מתפללים עיכבו את האיש עד למעצרו • היום הוגש נגדו כתב אישום

הרב הבלין. צילום: 'בחדרי חרדים'
הרב הבלין. צילום: 'בחדרי חרדים'



בן 58 תושב קרית גת הואשם בתקיפת הרב הבלין, רבה של קרית גת. לאחר שנלכד בידי הרב - גנב האיש טלפון מבית כנסת.

ביום שישי בשעות הצהרים, דווח למשטרה כי הרב הבלין הוכה על ידי אדם שנתפס גונב טלפון מעובדת הניקיון בבית הכנסת. מתפללים עיכבו אותו עד להגעת כוחות משטרה לבית הכנסת. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ולבקשתם בית המשפט האריך את מעצרו. היום, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום.

מחקירת המשטרה עולה כי הנאשם נכנס לעזרת הנשים בבית הכנסת, שם הבחין בשקית השייכת לעובדת הניקיון. לאחר חיטוט בשקית הוציא ממנה טלפון, ותוך כדי הגיעה למקום עובדת הניקיון וביקשה שיחזיר את הטלפון - והוא נענה לבקשתה, תוך כדי שהוא מקלל אותה.

במקביל לכך, הבחין הרב משה הבלין בשיח בין העובדת ניקיון לאיש, וביקש ממנו שיצא מבית הכנסת. בתגובה ביקש הנאשם שהרב יברך אותו. הרב נעתר לבקשתו ולאחר מכן ביקש בשנית שיעזוב את המקום.

בתגובה לכך השיב הנאשם, "אני לא יוצא". וניסה לתקוף את הרב במכת אגרוף שלא צלחה. בשלב זה החל הרב לברוח על נפשו כשהנאשם בעקבותיו, עד שהצליח הנאשם לצמצם צעדיו ולהכות את הרב הבלין.

עובדת הניקיון יצאה לעזרתו של הרב וניסתה לשכנע את האיש לחדול ממעשיו תוך שהטיחה בפניו כי מדובר ברב המקום. אז הטיח האיש ספר קודש על רגלה של העובדת וגרם בכך לפגיעה בה ולנזק לספר, וזאת תוך שממשיך כל העת לאיים עליה שיפגע בה – "אני אהרוג אותך".

מספר בחורי ישיבה שנכחו בסמוך נקראו למקום על ידי העובדת שפנתה לעזרתם ואלו עמדו חיץ בין הנאשם לבין הרב תוך שדרשו שהנאשם יעזוב את המקום. לאחר שהאיש ניסה לתקוף את אחד מבחורי הישיבה, הוא נהדף לאחור ואז הוחזק עד הגעת השוטרים שהוזעקו למקום.

היום, הוגש נגד האיש כתב אישום על תקיפה, ניסיון גניבה, איומים, עלבון דת ועוד.
הרב הבלין קרית גת גניבת טלפון בית כנסת עובדת ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד