י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בת ה-70: "אהיה האמא המבוגרת בעולם בעת החדשה"

אישה מקסיקנית מבטיחה לציבור שהיא תהפוך לאמא הראשונה שיולדת בגיל 70, מאז החלו לתעד לידות ברישומים ממשלתיים - וזה אפילו לא הילד הראשון שלה

צילום: pixabay
צילום: pixabay



כשהיא בחודש השישי להריונה, חשפה השבוע מריה דה לה לוז, אישה מקסיקנית בת 70, את תמונתו של העובר שהיא נושאת בבטנה, כך פורסם באתר הבריטי Mirror.

מריה טוענת שהיא צפויה ללדת בעוד כשלושה חודשים ואם מדובר במקרה אמתי, היא תהיה האישה המבוגרת ביותר בעולם שיולדת, מאז החלו לתעד לידות במסמכים ממשלתיים. התינוקת הקטנה שצפויה להצטרף למשפחה תהיה הבת השמינית במשפחה ומריה סירבה לחשוף אם ההיריון הגיע בעזרת התערבות רפואית או לא.

אחיה הגדולים של התינוקת שעוד לא נולדה, חלוקים בדעותיהם בנוגע לבואה של אחותם הקטנה לעולם. חלקם מתקשים לקבל את הבשורה ואמרו לאמם כי היא, "מבוגרת מדי בשביל דברים כאלה".

כיום שייך השיא ל"אמא המבוגרת בעולם" בעת החדשה, לאישה ספרדייה שילדה לפני כ-12 שנים שני בנים תאומים. האישה, שהייתה בת 66, שיקרה בנוגע לגילה על מנת לקבל עזרה רפואית וכשגילתה על ההיריון כינו אותה בני משפחתה "אנוכית". כשהיו הילדים בני שלוש, נפטרה אמם והשאירה אותם יתומים.

בעולם מסתובבים סיפורים רבים על נשים מבוגרות שיולדות, כמו סיפור על אישה מבוגרת מהודו שילדה וטענה כי היא בת 70, אך הרשויות מעולם לא אישרו את גילן של אותן הנשים וכך לא יכלו להירשם כיולדות המבוגרות ביותר בעולם.
היריון אמא זקנה סבתא תינוקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד