ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: התמונה של שגריר ארה"ב שעוררה סערה

מבוכה: שגריר ארה"ב הצטלם עם תמונה של הר הבית ללא כיפת הסלע, ועורר סערה. צפו בוידאו מהביקור

השגריר פרידמן והתמונה במחלוקת
השגריר פרידמן והתמונה במחלוקת



מבוכה: שגריר ארה"ב הצטלם עם תמונה של הר הבית ללא כיפת הסלע, ועורר סערה. שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ביקר היום בבני ברק כאורח של מכון אחיה, בחוג לקפוארה שם השתתפו חניכי המכון, הילדים הצטלמו עם השגריר שלא הפסיק לחייך בחברתם, כשבשלב מסוים הוא יתיישב על הרצפה להצטלם איתם.

בסיום הביקור השגריר הצטלם עם תמונה ממוסגרת של ירושלים והר הבית עליו הוצב בית המקדש במקומו של כיפת הסלע. הדבר עורר סערה כשהתמונה פורסמה.


השגריר פרידמן בביקור

מיד לאחר שהדבר פורסם הגיבה שגרירות ארה"ב לכאן חדשות: "דרשנו התנצלות מצד הארגון על שאפשר לאחד העובדים שלהם להציג את הדימוי השנוי במחלוקת לשגריר במהלך ביקורו. המדיניות האמריקנית ברורה לחלוטין - אנו תומכים בסטטוס קוו בנוגע לחראם אל-שריף/הר הבית".

גם מכון אחיה הוציא הודעה רשמית בנושא, והצר על המקרה: "הנהלת ארגון אחיה מבקשים להתנצל בפני שגריר ארה"ב בישראל מר דיוויד פרידמן ושגרירות ארה"ב בישראל. איש צוות מטעם ארגון אחיה הגיש תמונה לשגריר שלא על דעת ארגון אחיה, או השגרירות או השגריר.

"ברצוננו להודות לשגריר מר דיוויד פרידמן ואנשי הצוות בשגרירות על המקצועיות והאדיבות שהקרינו בביקור באחיה כדי להאיר את עבודה החשובה שמשנה חיים שאנו עושים. לצערינו האירוע שובש על ידי מעשה פוליטי זול, איש הצוות שאחראי לכך זוהה ומתנצל ואנחנו נטפל בנושא באופן פנימי בארגון", דבר הארגון.
הר הבית כיפת הסלע שגרירות דוד פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד