י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סוער במליאה • ארדן: "בהמה". פריג': "חתיכת שקרן" צפו

עימות פרץ במליאה בין חה"כ עיסאוי פריג' (מרץ) ובין השר לביטחון פנים גלעד ארדן. פריג' ציטט מהעיתון ניבולי פה והאשים את ארדן שכינה אותו "בהמה". ארדן: "אני לא מכיר שיכול לעלות חבר כנסת לכאן ולחזור על דברים גסים, מזעזעים, דוחים"

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



עימות פרץ במליאה בין חה"כ עיסאוי פריג' (מרץ) ובין השר לביטחון פנים גלעד ארדן, בדיון שעסק בדרישה לפתוח בועדת חקירה נגד אלימות המשטרה נגד מפגינים בסופ"ש, שבמהלכו טען מנכ"ל ארגון זכויות האדם ג'עפר פרח כי שוטר בעט בו ושבר את רגלו.

חה"כ פריג' אמר בדבריו, "לא נעים להיות שר משטרה או ביטחון פנים בימים האלו או בחודשים האלה. אני לא מאשים את כל משטרת ישראל באלימות, אבל החריגים והיוצאים מן הכלל, 'הבעייתיים' כהגדרת גורמי המשטרה - הם הרעים שלוקחים את כל המנגנון למקומות הלא נכונים כולל קובעי המדיניות".



חה"כ פריג' ציטט מעל הדוכן כתבה שעסקה באלימות ההפגנה תוך ציטוטי ניבולי פה, ופנה לשר ארדן ואמר, "אתה מוביל עדר בהמות. אתה רק עסוק באיך לקדם שקרים. במקום להגן על ציבורים אתה נלחם בהם. תפקידך להילחם בפשע. אתה אומר בהמות? תסתכל על עצמך בראי. איך אתה עומד מול אזרחי המדינה שאתה אמור לספק להם ביטחון? חתיכן שקרן. הבן אדם ירד מהפסים, אין לו מה להגיד".

השר ארדן השיב לדברי חה"כ פריג' ואמר: "יש לי הרבה מה להגיד. האיש הזה מתחיל פה עם ניבולי פה". פריג' השיב לארדן ואמר: "אתה התחלת. אתה שר כושל והממצאים מוכיחים זאת".

ארדן עלה לאחר מכן להשיב על שאלת חבר הכנסת מעל דוכן הכנסת ואמר כי, "בראשית הדברים אני רוצה להעיר ולומר כי יכול להיות שלא הבנתי את שאלתך. אני לא מכיר שיכול לעלות חבר כנסת לכאן ולחזור על דברים גסים, מזעזעים, דוחים. התירוץ העלוב שהשתמש ח"כ פריג' כהצדקה להגיד את הדברים הגסים והמזעזעים הוא פרסום בעיתון ששוטר אמר אותם. אם שוטר אמר אותם הוא צריך לשלם מחיר על הדברים האלה. חבר כנסת שמשתמש במילים כה גסות ומבזה את הפרלמנט, הוא כנראה לוקח בחשבון שזה מה שהוא רוצה לערער".
גלעד ארדן עיסאווי פריג' געפר פרח עימות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד