י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ליברמן ביו"ש: "נפעל עוד פעם מול איראן" תיעוד

שר הביטחון ליברמן ביקר היום באזור יהודה ושומרון • השר שיבח את החיילים ודיבר בין היתר על המצב הביטחוני המתוח • צפו בתיעוד מהביקור

צילום: שחר לוי, משרד הביטחון
צילום: שחר לוי, משרד הביטחון



שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום (רביעי) באוגדת איו"ש ובפתח דבריו הודה לחיילי צה"ל "שעושים ימים כלילות על מנת שעם ישראל יוכל להמשיך בשגרה בשקט ובביטחון ולהתעסק בדברים שבאמת חשובים", כלשונו.

"המצב הכללי הוא לא מובן מאליו", המשיך שר הביטחון, "כל יום מצליחים פה מול ניסיונות פיגוע וטרור ויש הצלחות גדולות לכל כוחות הביטחון ביחד. כולם שותפים: הצבא, שירות הביטחון הכללי, המשטרה ובאמת אנו רואים את כל המערך שלנו עובד כיחידה אחת המביאה תוצאות, יש לנו על מי לסמוך".

ליברמן התייחס בין היתר בדבריו לוועדת החקירה שוקם במועצת זכיות האדם של האו"ם ואמר: "אני רואה בחומרה רבה את כל הניסיון לדרדר את המצב במישור המדיני והפנייה לבית דין בינלאומי בהאג, ההליכה למוסדות בינלאומיים ובקשות להתקבל לכל מיני ארגונים בינלאומיים בניגוד לכל ההבנות והסיכומים עם ישראל וארה"ב - כל זה מדרדר".



"גם החלטה להעביר תשלומים ישירות ממוסדות הרשות למחבלים ולמשפחות המחבלים", המשיך שר הביטחון, "תשלומים שעוברים ישירות מחשבונות של הרשות הפלסטינית לאותם מחבלים, זה דבר בלתי מתקבל על הדעת. אז לכן מצד אחד מה שתלוי בישראל אנו עושים, וכל אחד שיעבור על הנתונים הכלכליים יבין עד כמה המצב ביו"ש הרבה יותר טוב מכל מקום אחר בעולם במקום בו יש פלסטינים. ומצד שני המגמה הפוכה, מה שתלוי בצד הפלסטיני, מה שאפשר לדרדר בזירה הבינלאומית, מנסים לדרדר. בסופו של דבר זה לא יביא לשום דבר טוב קודם כל לפלסטינים, ואני מציע להם באמת להתמקד בשיתוף פעולה ובניסיון להמשיך ולשפר את המציאות האזרחית ביו"ש".

בסוף דבריו נשאל שר הביטחון האם בעקבות התקיפה הנרחבת על המטרות האיראניות בסוריה אתם מעריכים שהאיראנים משנים את הכיוון שלהם להמשיך להתבסס שם?

לשאלה השיב ליברמן: "לגבי סוריה, מה שרק אנחנו יכולים להגיד פעם נוספת ואני חוזר ואומר: אין לנו שום עניין להסלים. אין לנו שום עניין בעימות על אדמת סוריה, אך יחד עם זאת לא נרשה התבססות איראנית. אמרנו ועשינו ואם נראה המשך ניסיונות להתבסס, נפעל עוד פעם. אני חושב שהעמדה שלנו היא ברורה ועקבית וגם הפעילות היא מאוד ברורה ועקבית".
שר הביטחון ליברמן יוש איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד