י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אמו של הפעוט שטבע: "האמונה מחזקת"

אמו של התינוק שטבע בשבוע שעבר, מספרת בראיון קשה אך מלא אמונה בו היא מספרת על השניות הקשות בהן גילתה שבנה התינוק איננו, על ההתמודדות שלה ושל הבנות ובעיקר על האמונה שמחזיקה אותה • מצמרר

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay



לפני כשבוע טבע בחצר ביתו התינוק דוד יוסף אילוז. הוא היה רק בן שנה במותו, אמו ואחיותיו היו עדות לרגעים הטרגיים שבו הבינו שהבן והאח טבע למוות. בשיחה עם איילה חסון ב-103 fm מספרת האם, הילה אילוז, על הנסיבות שהובילו לתוצאה קשה כל כך: "הוא אהב מאוד מים, יצא החוצה וראה את הקערה שהכילה מים לשתיה בעבור הכלבים שלנו, הוא ניסה להגיע למים וכנראה נפל פנימה מבלי יכולת להיחלץ", שחזרה האם.

"ראיתי שהוא לא לידי ויצאתי החוצה ומצאתי אותו. חיפשתי מישהו שיעזור לי, אני לא ידעתי מה לעשות. אנשים באו לנסות לעזור. יש לי אחות, חני, שגרה רחוב אחד מתחתיי, ומתנדבת בארגוני ההצלה, היא הגיעה וניסתה לעזור, לא וויתרה עד לרגע האחרון". סיפרה האם. במהלך פעולות ההחייאה חזר הדופק של התינוק מספר פעמים ונראה היה שהצליחו להצילו "לרגעים נראה היה שהוא חוזר", תיארה הילה את השניות הקריטיות.

אחיותיו הגדולות של הפעוט היו עדות לאסון והן חוו טראומה קשה: "לצערי הן ראו את כל מה שהתרחש כאן באותו זמן", אמרה הילה, "יש איזה חלל שאי אפשר למלא, ריקנות בלי דוד יוסף".

על הדרך שלהם להתחזק סיפרה הילה כי הם מלווים ברבנים גדולים המחזקים את אמונתם ומזכירים להם כי הכל בידי שמים. הילה סיפרה כי היא משתדלת לזכור כי כשם שצריך לברך על הטובה, כך הם משתדלים לברך גם על הרעה.
טביעה תינוק הצלה כלבים מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד