י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פגישת צוות המו"מ: האם הולכים לפיצוץ עם אבוטבול?

בית שמש: צוות המו"מ ייפגש היום לישיבה נוספת ובו צפוי ראש העיר אבוטבול להשיב לגבי דרישות הצדדים • תיק החינוך עדיין יכול לפוצץ את המו"מ בעיר

אבוטבול. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אבוטבול. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בשעות הקרובות יפגשו צוות המו"מ של 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' לפגישה שניה עם ראש העיר משה אבוטבול.

לאחר שבפגישה הראשונה הוצגו דרישות המפלגות בפני ראש העיר, צפוי אבוטבול לחזור אל נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' עם תשובות לגבי הדרישות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בראש הדרישות של דגל ושלומי אמונים ניתן למצוא את תפקיד מנכ"ל העירייה, גזבר העיר, תיק חינוך, סגן ומ"מ נוסף, יו"ר המועצה הדתית וכן מבני ציבור והקצאות לטובת הציבור אותם הם מייצגים.

לא ברור האם יצליח ראש העיר משה אבוטבול להעניק את כל דרישות המפלגות וכן לא ברור האם כל הדרישות עם דרישות קריטיות או שמא חלקם הוצגו לצורך מיקוח.

כך למשל תפקיד מחזיק תיק החינוך צפוי להביא לפיצוץ בשיחות המו"מ מאחר ומי שמחזיק בתיק הוא נציג 'אגודת ישראל' בעיר ונציגו של סגן השר יעקב ליצמן שהודיע לפני כחצי שנה על תמיכה באבוטבול לכהונה נוספת.

כך גם דרישת 'דגל' ו'שלומי אמונים' לסגן נוסף מעבר למה שמחזיק כיום שמוליק גרינברג - לא ברור איך יכול אבובטול לוותר על התפקיד שהבטיח לסיעות האחרות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בענייו הזה מנסים לגבש הצדדים פשרה לפיו יחול הסכם רוטציה על תפקיד הסגן הנוסף בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' אך לא ברור כיצד יגיבו על כך בדגל.

כזכור, בכיר במערכת הפוליטית המעורה בפרטי המו"מ, אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "המו"מ הוא לא משה ומתן על שותפות קואלציונית אלא על השאלה מי יתמודד לראשות העיר - 'דגל' או אבוטבול".
דגל התורה שלומי אמונים משא ומתן משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד