י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חבר הקבינט: "שיקום עזה - בתנאי שיוחזרו הבנים"

שר החינוך ביקר בעוטף עזה, והתייחס בין היתר לשיקום עזה • "מקסימום שיקום אזרחי - אפס סובלנות לטרור"

בנט בתצפית על רצועת עזה. צילום: נתן וייל
בנט בתצפית על רצועת עזה. צילום: נתן וייל



שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, נפתלי בנט, ביקר היום (חמישי) בעוטף עזה על רקע המצב הביטחוני המתוח בגזרת הדרום. השר אמר בין היתר: "בעד שיקום עזה, בתנאי שיוחזרו הבנים ותימנע התעצמות חמאס. מקסימום שיקום אזרחי - אפס סובלנות לטרור".

בנט נפגש עם ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, לסיור ותצפית על רצועת עזה, לאחריהם קיים פגישת עבודה עם הנהלת המועצה ומנהלי בתי הספר שבתחומה.

"המדיניות של מדינת ישראל עברה תהפוכה של 180 מעלות בחמש השנים האחרונות, עברנו מהתעלמות — לנחישות" אמר בנט בתצפית 'הבית הלבן', בין הקיבוצים נירים וניר עוז.

"מהתעלמות ממנהרות שהולכות ונחפרות ומרקטות שהולכת ומצטברות, העיקר כדי לקנות עוד יום של שקט, היום אנחנו אומרים: אנחנו נחושים למנוע מחמאס להתעצם מול העיניים. אנחנו מוכנים להתחכך כמה שצריך, גם בהווה, כדי למנוע אסון בעתיד".

חבר הקבינט הוסיף "אני שמח מאוד שהיום אנחנו משמידים באופן סיסטמטי מנהרה אחר מנהרה, והמכשול ממשיך להבנות. היום המדיניות תקיפה הרבה יותר ורמת הביטחון של תושבי עוטף עזה גבוהה לעומת בעבר שהייתה נמוכה. בימים האחרונים יש יותר ויותר דיבורים על הפוגה, או הודנא או סיוע הומניטרי לעזה".

לסיום אמר בנט "אני בעד שיקום אזרחי וסיוע הומאנטרי - בשני תנאים: הומניטארי תמורת הומאניטרי - מחזירים את הבנים הביתה; בחסות אותה הפוגה לא נאפשר לחמאס עוד פעם להתחמש ולהתעצם לקראת הסיבוב הבא".
נפתלי בנט שיקום עזה תצפית הקבינט המדיני בטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד