כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

סערה בכוס מים: הח"כ לגם בצום ועורר סערה • צפו

אמרו חז"ל גדולה לגימה שמקרבת את הלבבות. במקרה דנן, הלגימה דווקא גרמה לריחוק לבבות • נראה שראש הרשימה המייצגת אחוז גדול מתושבי המדינה, לא סופר את מי ששילשלו את שמו אל הקלפי ודורס ברגל גסה את אחד מעיקרי דתם • צפו בתיעוד שעורר זעם במגזר

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



מוסלמי רפורמי? למרות צום הרמדאן אותו מציינים בימים אלו המוסלמים ברחבי העולם בצום מלא מעלות השחר ועד שקיעת החמה, בו נאסרת אכילה ושתייה, נצפה יו"ר הרשימה המשותפת חבר הכנסת איימן עודה לוגם כוס מים ועוד בפומבי.

יצוין כי צום הרמדאן מוזכר בספרי האיסלאם כאחד מחמשת 'עמודי האיסלאם', אלא שהדבר לא מפריע ליו"ר הרשימה המייצגת את המגזר הערבי בכנסת, לשבור את הצום במהלך נאום שנשא אמש (רביעי) במליאת הכנסת.



חה"כ עודה שדרש בנאום מעל דוכן הכנסת להקים ועדת חקירה בעקבות אלימות המשטרה בהפגנות בסוף השבוע הקודם בחיפה, לגם מכוס מים לעיני הח"כים ולעיני אלפי הצופים ב'ערוץ הכנסת', בהם גם מהמגזר הערבי אשר ציפו בדריכות למוצא פיו.

הדבר עורר זעם רב בקרב המגזר הערבי כולו, כאשר ראש הרשימה המייצגת אותו, דורס ברגל גסה ובפומבי על אחד מ"עמודי האיסלאם", יצוין, כי זו איננה הפעם הראשונה שעודה נתפס בעין העדשה שובר את צום הרמאדן בתענוגים, כזכור בשנה שעברה תועד ח"כ עודה סועד במזנון הכנסת בעיצומו של צום הרמדאן וגם אז הדבר עורר זעם בקרב התומכים המוסלמים ברשימה המשותפת.

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובתו של חה"כ איימן עודה, אך הוא סירב להגיב.
צום הרמאדן איימן עודה כוס מים הרשימה המשותפת מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד