י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הותר לפרסום: למרות הפציעה האנושה - המחבלים נעצרו

הותרו לפרסום נסיבות הפעילות במהלכן נפצע הבוקר לוחם צה"ל באורח אנוש • "הפעילות כוונה כנגד חוליית פעילים שהיו מעורבים בביצוע פיגועי ירי בגזרה בתקופה האחרונה", מסר דובר צה"ל • שמו לתפילה: רונן בן אלנה

הותר לפרסום: למרות הפציעה האנושה - המחבלים נעצרו
דובר צהל



דובר צה"ל הוציא הודעה לפני זמן קצר בה מובאות הנסיבות במהלכן נפצע לוחם כח דובדבן באורח אנוש, לאחר שהושלכה על ראשו פלטת שיש מגובה שלוש קומות.

בהודעה נאמר כי "הותר לפרסום כי פעילות המעצרים שהתקיימה הבוקר במחנה פליטים אל עמארי ברמאללה במהלכה נפצע חייל צה"ל באורח אנוש, כוונה כנגד חוליית פעילים שהיו מעורבים בביצוע פיגועי ירי בגזרה בתקופה האחרונה".

עוד נמסר: "בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית של שב"כ וצה"ל, נעצר חשוד אחד במסגרת המבצע הבוקר וכן בשעות האחרונות נעצרו שני חברי חוליה נוספים החשודים במעורבות בפיגועי יר,י.

"כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ככל שידרש לסיכול ומניעת פיגועי טרור. כלל המעורבים הועברו לחקירת שב"כ, לשון ההודעה.

פעילות יחידת המסתערבים של יחידת דובדבן הבוקר (חמישי) במחנה הפליטים אל עמרי הסמוך לרמאללה

כזכור, במהלך פעילות יחידת המסתערבים של יחידת דובדבן הבוקר (חמישי) במחנה הפליטים אל עמרי הסמוך לרמאללה, הושלכה אבן גדולה לעבר אחד הלוחמים שנפגע בראשו.

מדובר בפעילות מבצעית נגד הטרור, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מהשב"כ. אחד הלוחמים, שחבש קסדה על ראשו, נפגע מאבן גדולה שהושלכה מגובה.

החייל פונה לבית החולים הדסה עין כרם שם הוא מאושפז במצב אנוש והרופאים נלחמים על חייו. האירוע מתוחקר והודעה נמסרה למשפחתו.

גם בשעה זו מצבו של החייל ממשיך להיות אנוש, והרופאים נאבקים על חייו. יצוין, כי לא בוצע ירי לעבר המחבל שהשליך את אבן הענק, זאת לאחר שמיקומו המדויק לא זוהה בוודאות על ידי הכוח.

העתירו בתפילה עבור החייל רונן בן אלנה שנאבק על חייו בשעה זו.
צהל דובדבן פצוע פלסטינים פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד