י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התפללו: מצבו של החייל רונן בן אלנה מוסיף להיות אנוש

מצבו של החייל שנפצע מפלטת שיש שנזרקה על ראשו במהלך פעילות למעצר מבוקשים, מוסיף להיות אנוש • שמו לתפילה רונן בן אלנה

אילוסטרציה. צילום: דובר צהל
אילוסטרציה. צילום: דובר צהל



יממה לאחר שנפצע אנושות במהלך פעילות צבאית ואושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם', הבוקר מעדכנת דוברות בית החולים כי מצבו של החייל מוסיף להיות אנוש.

כזכור, אתמול (חמישי) דווח כי במהלך פעילות יחידת המסתערבים של יחידת דובדבן במחנה הפליטים אל עמרי הסמוך לרמאללה, הושלכה אבן גדולה לעבר אחד הלוחמים שנפגע בראשו.

מדובר בפעילות מבצעית נגד הטרור, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מהשב"כ. אחד הלוחמים, שחבש קסדה על ראשו, נפגע מאבן גדולה שהושלכה מגובה.

החייל פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם' שם הוא מאושפז במצב אנוש והרופאים נלחמים על חייו. האירוע מתוחקר והודעה נמסרה למשפחתו.

מאוחר יותר הוציא דובר צה"ל הודעה בה מובאות הנסיבות במהלכן נפצע לוחם כח דובדבן באורח אנוש, לאחר שהושלכה על ראשו פלטת שיש מגובה שלוש קומות.

בהודעה נאמר כי "הותר לפרסום כי פעילות המעצרים שהתקיימה הבוקר במחנה פליטים אל עמארי ברמאללה במהלכה נפצע חייל צה"ל באורח אנוש, כוונה כנגד חוליית פעילים שהיו מעורבים בביצוע פיגועי ירי בגזרה בתקופה האחרונה".

עוד נמסר: "בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית של שב"כ וצה"ל, נעצר חשוד אחד במסגרת המבצע הבוקר וכן בשעות האחרונות נעצרו שני חברי חוליה נוספים החשודים במעורבות בפיגועי ירי".

גם הבוקר מצבו של החייל ממשיך להיות אנוש, והרופאים נאבקים על חייו. יצוין, כי לא בוצע ירי לעבר המחבל שהשליך את אבן הענק, זאת לאחר שמיקומו המדויק לא זוהה בוודאות על ידי הכוח.

העתירו בתפילה עבור החייל רונן בן אלנה שנאבק על חייו.
חייל רונן בן אלנה הדסה עין כרם מחבלים ידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד