י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הגר"מ מאזוז בשיעורו השבועי: "לא יישאר מהשמאל כלום"

ראש ישיבת 'כסא רחמים' התייחס בשיעורו השבועי במוצ"ש להעברת שגרירות ארצות הברית לירושלים • על כך שנתניהו לא חבש כיפה בברכת 'שהחיינו': "צריך לעודד, פעם זה לא היה מודרני להזכיר שם שמים" • על השמאל: "יורד מטה מטה, ולא יישאר ממנו כלום"

הגאון רבי מאיר מאזוז. צילום: עזרא טרבלסי
הגאון רבי מאיר מאזוז. צילום: עזרא טרבלסי



הגאון רבי מאיר מאזוז התייחס אתמול (מוצאי שבת) בשיעורו השבועי להעברת השגרירות בירושלים ותקף את השמאל בחריפות.

"כעת באו ונטעו את שגרירות ארה"ב בירושלים, אחד הגדולים שם אולי ראש הממשלה, בלי ללבוש כיפה, בירך בשם ומלכות ברוך אתה ה' שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. יש כאלו ידעו רק לומר: "זה אסור! זה ברכה לבטלה, על מה אתה אומר שהחיינו, מה קרה לך...", אבל אני לא אומר כך אלא להיפך, כל ניצוץ של אמונה בליבם של אלה שהם רחוקים מהתורה, זה ניצוץ שיתלבה ויהיה לאור גדול, אתה צריך לעודד, עצם האמונה בדבר, ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

"פעם זה לא היה מודרני להזכיר שם שמים", אמר הרב "עכשיו זרמו הרבה מים, ומזכירים שם שמים, השמאל יורד מטה מטה, ולא יישאר ממנו כלום. לאט לאט כולם יזכירו שם שמים. והשמאלנים המשוגעים יישארו מחוץ למחנה מושבם".

"הלך הרוח של היום לחזור לאמונה, אנשים חוזרים לאמונה גם מי שלא אומר בפירוש, יש לו בליבו משהו", אמר הגר"מ מאזוז לשומעי ליקחו.

"כשיגיע זמן האור הגדול של עם ישראל, כבר לא נצטרך להתפעל שאמריקה העבירה את השגרירות שלה, אדרבא כל אומות העולם יבואו להתחנן: תתנו לנו פינה קטנטנה בירושלים שנשים בה שגרירות, שידעו שכל מה שהם עושים הרעש הוא אפס ותהום לעומת הגדולה של ישראל, וכשנדע את זה ונאמין בזה, הקב"ה יצליח אותנו וישמור ויגן על עם ישראל".
הרב מאיר מאזוז שמאל שגרירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד