ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

לאחר הסערה וההאשמות ההדדיות, החסידים השלימו עם בית החולים

כמה ימים לאחר שהטיחו האשמות והשמצות זה בזה, נציגי ארגוני ביקור חולים נפגשו עם הנהלת בית החולים וישרו את ההדורים

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)



ביום שישי התקיימה פגישה בין ראשי 'ארגון הצלה', ארגון 'חסד', וארגון 'מקימי', ונציגי הקהילה של חסידות סאטמר מוויליאמסבורג, עם בכירים בבית חולים 'אוניברסיטת ניו יורק' שבמנהטן, ראשי בית החולים הרגיעו את ראשי הארגונים והצהירו על מחוייבותם לשרת את הקהילה החרדית, בפגישה סוכם על המשך פעילות ארגון 'ביקור חולים' בהתאם למדיניות בית החולים.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשבוע שעבר פרסמה הנהלת בית החולים החלטה האוסרת על אנשי ארגון 'ביקור חולים' שמופעל על ידי חסידי סאטמר, להכנס לבית החולים בטענה שהם מפריעים לעבודת הצוות הרפואי, וכי כניסתם לחדרי המאושפזים, ועצם היותם בקומות בית החולים גורמת חוסר נוחות למאושפזים, הארגון שנותן מענה ביעוץ רפואי, עזרה למשפחות חרדיות השוהות בבית חולים בשבת, אוכל כשר, וכו'. יצא בהתקפה חריפה נגד בית החולים, וטען שבית החולים מבצע המתות חסד ללא אישור המשפחות, והמליץ לחולים להתאשפז במקום אחר.

בית החולים לא עמדו מנגד ובצעד חריג הוציאו הבהרה שההחלטה שלהם היא לאו דווקא נגד סאטמר, אלא נגד כל הארגונים שמסתובבים במסדרונות בית החולים, ויש חדר מיוחד שבו אפשר להמשיך להביא את כל האוכל הכשר, אבל להכנס לתוך חרדי החולים זה פוגע בפרטיותם ובתפקוד הצוות הרפואי.

כאמור, ביום שישי פרסם בית החולים הודעה, לפיה יושרו ההדורים והכל בא על מקומו בשלום.

המפגש





ביקור חולים בית חולים NYU langone סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד