י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לאן נעלמה הגברת הראשונה של אמריקה?

שבועיים חלפו מאז אושפזה מלאניה טראמפ לניתוח כליות, טיפול שהחלמתו קצרה בדרך כלל, ובארה"ב מודאגים מכך שלא נראתה בציבור מאז האשפוז • טראמפ נשאל על כך בשישי והיתל בעיתונאים כשהצביע לעבר החלון בבית הלבן

טראמפ. צילום:רויטרס
טראמפ. צילום:רויטרס



לפני שבועיים דווח כי מלאניה טראמפ, אשתו של נשיא ארה"ב עברה טיפול רפואי בכליות, טיפול שאמור לקחת יום עד יומיים, ומאז היא לא נראתה בציבור, והאמריקאים תוהים האם משהו השתבש.

לאחר שעברה את הטיפול, צייצה הגברת הראשונה בחשבון הטוויטר שלה, כי היא מרגישה מצוין, ומודה לאנשי הצוות הרפואי על הטיפול המסור, אך מאז היא נעלמה, ולא נראתה בציבור.

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים, כי לפני שעזב את הבית הלבן ביום שישי בבוקר, השיב הנשיא טראמפ לשאלות עיתונאים ואחד מהם שאל את הנשיא, "איפה הגברת הראשונה?", כך מדווח ה"וושינגטון פוסט".

בתשובה לשאלה ענה הנשיא, "היא מרגישה נהדר, והיא אפילו מסתכלת עליכם עכשיו מהחלון". כשטראמפ מצביע לכיוון אחד החלונות של הבית הלבן, העיתונאים הפתים הסתכלו לכיוון החלון, אך כאמור היא לא עמדה שם.

הדברים תמוהים, מאחר ולפי כל התחזיות הגברת היתה אמורה לחזור לפעילות, כשחלק מהפעילות שלה היא במסגרת ארגון שעוזר לילדים הזקוקים לסיוע מיוחד.

בנוסף, מי שליוותה את אשתו של נשיא דרום קוריאה כשביקר שבוע שעבר בבית הלבן, היתה אשתו של סגן הנשיא מייק פנס, שהחליפה את מלאניה בתפקידי האירוח של אשת נשיאים.

דוברת הגברת הראשונה סטפני גרישם אמרה ל'וושינגטון פוסט' בתגובה, כי "היו לנו כמה פגישות פנימיות בשבוע האחרון סביב מגוון נושאים, כולל היוזמות שלה".
דונלד טראמפ מלאניה טראמפ וושינגטון פוסט כליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד