י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גרפולוגית חסידית שיכולה להכריע בחירות

הלן גלבר מתמודדת על ראשות עיריית אשדוד והואשמה בשבוע שעבר בשחיתות. קבוצת תומכים שלחה את כתב ידה לגרפולוגית חסידת גור שטענה כי מדובר באישה עם יכולות מנהיגות. האם זה יגררום לקהילה החרדית בעיר להצביע לה?

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90





הלן גלבר, המתמודדת מול יחיאל לסרי על ראשות עיריית אשדוד הואשמה בשבוע שעבר בשחיתות. גלבר, הידועה באשדוד כ'לוחמת שחיתות', ספגה מכה קשה עם התפוצצות הפרשה בה היא נשמעת מוקלטת כשהיא מנסה לשכנע אנשי עסקים לתמוך בה בתמורה לטובות.

קבוצה מתומכיה של גלבר בחרו לעשות מעשה. הם העבירו דף הכתוב בכתב ידה של המועמדת לגרפולוגית, חסידת גור מחיפה. כדי שזו תבחן ותגיד להם מי היא המועמדת והאם היא באמת מושחתת או שהיא ראויה להיות ראשת העיר.

התוצאה הייתה מאוד חד משמעית. "היכולת לחשוב מחוץ לקופסא, להוביל מהלכים באומץ ובתושיה, ללכת בין הטיפות ולזהות תככים ומניפולציות של סחיטה רגשית מצביעים על יכולת להנהיג", כתבה הגרפולוגית.

הגרפולוגית הדגישה כי גלבר היא "בעלת גישה תכליתית וביקורת נוקבת שעלולים להעמיד אותה באור לא מחמיא של 'חושפת המגרעות', אבל הכותבת לא פוחדת שתדמיתה והמעמדית תינזק בשל כך", כלומר, היא מחזקת את מעמדה של גלבר כחושפת שחיתיות שלא מפחדת להתמודד גם עם פגיעה בתדמית בשל כך.

הניתוח המחמיא יכול להוביל לכך שהחרדים בעיר אשדוד יבחרו לתמוך בגלבר לראשות העיריה ובכך יחזקו משמעותית את סיכויה לנצח מול המועמד השני - יחיאל לסרי, ראש העיר הנוכחי.
בחירות הלן גלבר אשדוד גרפולוגית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד