י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הוד לבן • עם מגוון פתרונות איכותיים וקלים להכנה

כולנו מכירות ימים עמוסים ותקופות בהן אין זמן להכין ארוחה מבושלת. גם בימים כאלו, אנחנו לא מוותרות ומחפשות פתרון של ארוחה בשרית מזינה ואיכותית באמת, כזו שנוכל לתת לילדים שלנו בלב שקט

 הוד לבן • עם מגוון פתרונות איכותיים וקלים להכנה
יחץ הוד לבן



'הוד לבן', מותג המהדרין האיכותי מבית 'עוף טוב', בכשרות המהודרת של בד"צ מהדרין • הרב רובין מזמין אתכן להכין ארוחת צהרים שכל הילדים יאהבו וגם אתן תהיינה רגועות:

ארוחת שניצל בשרי בצ'יק צ'ק • חממו שניצל דק ענק דקיק ופריך של 'הוד לבן' והגישו לצד תוספות של פחמימה וירקות. השניצל של 'הוד לבן' עשוי מהודו משובח שמומלץ על ידי תזונאיות, הוא דל כולסטרול, ללא חומרים משמרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט.

ארוחת קציצות בקלי קלות • הכינו רוטב ביתי ואהוב לתיבול הקציצות הביתיות של 'הוד לבן', והגישו לצד תוספת כמו פירה, פסטה או סלט ירקות. הקציצות של 'הוד לבן' עשויות מ-100% רכיבים טבעיים והן מעניקות ארוחה משפחתית מענגת לכולם.

כריך פסטרמה מושקע בשתי דקות • בחרו בפסטרמה בטעם אהוב מתוך מגוון הטעמים של פסטרמות 'הוד לבן', הכניסו בתוך כריך עם ממרח נבחר וירקות חתוכים, והעניקו לילדכם כריך מושקע שגם יחמם את הלב וגם ישביע את המתוקים בארוחה שמכילה חלבון איכותי מבשר הודו משובח בעל ערכים תזונתיים חשובים.

בתאבון!
הוד לבן פסטרמה מתכונים

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד