י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אבוטבול דורש: דגל ושלומי אמונים לחוד

ראש העיר בית שמש, משה אבוטובול, סיים סבב שלישי של משא ומתן בינו לבין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' והוא דורש משא ומתן לחוד עם כל מפלגה. ראש העיר גם מתעקש שלא למנות סגן נוסף - אותו דורשות המפלגות. התקדמות באשר לתיק החינוך

פרוש ואבוטובול. צילום: יעקב לדרמן
פרוש ואבוטובול. צילום: יעקב לדרמן



בבית שמש התקיים הערב (ראשון) סבב המשא ומתן השלישי בין נציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' עם ראש העיר משה אבוטבול, ואשר דנה בתמיכת המפלגות במשה אבוטבול לקדנציה נוספת לראשות העיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הפגישה דרש ראש העיר משה אבוטבול כתנאי להמשך המשא ומתן, פגישות נפרדות עם נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים'.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי חלה התקדמות ממשית בדיון סביב העברת תיק החינוך מידי אגודת ישראל לידי דגל, אך ראש העיר מתעקש שלא למנות סגן נוסף אותו דורשות המפלגות.

אנשי אבובטול אמרו ל'בחדרי חרדים': "ראש העיר הסביר את הקושי הגדול לקחת תיקים שכבר נמצאים אצל אחרים, ואשר הובטחו להם בתחילת הדרך כשתמכו בו במהלך החורף. כאדם הגון אין הוא לוקח דבר שהובטח. עם זאת רצונו של ראש העיר לעבוד בשיתוף פעולה מקסימלי עם כלל המפלגות ובפרט עם אלה הנמצאות כיום בקואליציה איתו".

עוד נמסר כי "ראש העיר הציע בפגישה הראשונה, כפי שהמליץ לו השר אריה דרעי וסגן השר ליצמו לעבוד בשיחות משותפות ולנסות להגיע לקונצנזוס עם כלל המפלגות בקואליציה. הצעה זו נדחתה כיום.

"לאחר דיון נוסף הציע ראש העיר מודל נוסף להתקדמות והוא לשבת עם כל סיעה בנפרד, על צרכיה.
יצויין שראש העיר הודיע שיש תזוזה לטובה בתיק החינוך ובקונסטלציה מסויימת ניתן להתגבר על הפערים כך גם בדרישות השונות ניתן לדבר ולהתגבר מתוך אחדות ורעות".
בית שמש שיחות משה ומתן דגל התורה שלומי אמונים משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד