ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

גפני: "טרם הכרענו אם נתמוך באלקין"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, מתייחס לראשונה לנושא הבחירות המונציפליות וקובע שטרם נקבע אם יתמוך באלקין בבחירות לראשות עיריית ירושלים

גפני ואלקין. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
גפני ואלקין. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90



בזמן שהשטח המקומי מתחמם לקראת הכרעות בירושלים ובאלעד, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה', מתייחס לראשונה לנושא הבחירות המונציפליות וקובע שלא יתמוך באלקין בבחירות לראשות עיריית ירושלים.

ח"כ גפני סיפר בתחילת דבריו כי "נתניהו התקשר אלי היום והודעתי לו שאין לנו כוונה לתמוך באלקין, משום שעדיין לא החלטנו. ליאון הוא בהחלט אופציה אפשרית, אך עדיין לא התקבלה הכרעה".

במענה לשאלה האם מועמד חרדי יטיב עם ירושלים אמר גפני, "להריץ מועמד חרדי בירושלים זאת הרפתקאה מסוכנת אידיאולוגית ופוליטית, כל עוד לא ברור לנו אם נצליח לאחד את כל הקהילות ללא יוצא מן הכלל. בבחירות הקודמות הציבור החרדי התפלג ופלג מסוים המליך ראש עיר חילוני".



גפני ופרושצילום: גפני ופרוש
גפני ופרוש


גפני התייחס בדבריו ליחסי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' לקראת הבחירות המקומיות ואמר: "בהרבה הזדמנויות הלכנו יחד עם שלומי אמונים, בבחירות המוניציפאליות זה מורכב יותר. אני מקווה מאד שהאחדות תישמר. על אף שראשות העיר בבית שמש מגיעה לנו ביושר, גדו"י הורו לנו ללכת עם אבוטבול. אם המו"מ לא יעלה יפה, הכל יפתח מחדש בהתאם להוראת גדו"י. בבית שמש אנחנו ושלומי אמונים יחד".

גפני ניצל את ההזדמנות לתקוף שוב את העיתונאים בכך שהם "מדברים הרבה שטויות, אני שמח שהנחתי לחכות עד אחרי פסח. גם עכשיו זה מוקדם, וגם עכשיו העיתונאים מדברים שטויות. לגבי אלעד עדיין לא התקבלה החלטה. סיכמנו בבחירות הקודמות שנתמוך בישראל פרוש וסוכם מפורשות שהפעם ראשות העיר הולכת לדגל התורה, כדי לשנות את זה צריך לשבת לדיון, מה שעוד לא קרה".

גפני סיים את דבריו בעניין הבחירות המונציפאליות ואמר כי "יש הסכם ש'דגל' צריכה להעמיד מועמד שלה באלעד, לא מבין את אנשי "שלומי אמונים" שהולכים לרבותינו ומשכנעים אותם שפרוש ימשיך, זה לא מכובד ולא מקובל".
זאב אלקין שלומי אמונים משה גפני מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד