כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"לקבור את הילדים שלך": עו"ד חרדית הותקפה

עו"ד חרדית הותקפה בבית הדין הרבני בירושלים על ידי בעל שחוייב לגרש את אשתו

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90





עו"ד חרדית הותקפה בבית הדין הרבני בירושלים: בבית הדין הרבני בירושלים נערך דיון בעניינם של בני זוג. במהלך הדיון, בראשות הדיין הרב אוריאל לביא, חוייב הבעל לגרש את אשתו.

ביציאה מאולם בית הדין לקראת ההפסקה, כך לטענת עו"ד טלי אלמן, שיצגה את האשה, הבעל דחף אותה באלימות ובהמשך דחף אותה שוב, בכניסה חזרה לאולם בית הדין.

"אמרתי לדיינים שהוא תקף אותי פעמיים, אך הם פשוט התעלמו מזה" אמרה עו"ד אלמן ל'בחדרי'. "ביציאה מבית הדין, שעות ארוכות, הוא צעק 'טלי אלמן, אני אקבור את הילדים שלך' ברחוב, ויש לי עדים לדבר. אמרתי לעצמי שהוא בטח בסערת רגשות, הלכתי לבית קפה סמוך וקיוותי שהוא יירגע".

עו"ד אלמן הגיעה לביתה והלכה לנוח. "כשקמתי", סיפרה, "פתחתי את הוואטסאפ וגיליתי כי הבעל איתר את מספר הטלפון שלי ושלח לי הודעות". בהודעה ששלח כתב בין היתר: "מאחל לך לקבור את הילדים שלך עד ראש השנה, ואני אתפלל כל יום על זה בנץ. מבטיח לך".



זו פנתה מיידית לעו"ד יוסי ויצמן, המשנה לראש לשכת עורכי הדין. "הוא אמר לי להגיש תלונה במשטרה, ולאחר מכן לשכת עורכי הדין יטפלו בזה". עו"ד טלי אלמן צלצלה ודיווחה על כך למשטרה, "הם אמרו לי לא לצאת מהבית ותוך זמן מה הגיע לביתי שוטר שגבה ממני תלונה והשאיר לי מספר טלפון הפרטי שלו לכל מקרה חריג".

שעות ספורות לאחר מכן, צלצלו מהמשטרה לעורכת הדין, ואמרו לה כי החשוד נעצר על ידי תחנת שפט. "יש לי ילדה בת 14, היא מפוחדת, כל הזמן מביטה מהחלון, חוששת להישאר לבד בבית", אמרה.
בית הדין הרבני תקיפת עוד מעצר חשוד תקיפה ואיומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד