י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

פרויקט סע לשלום יצא לדרך בהצלחה גדולה

את הפרוייקט מפעילה עמותת "אור ירוק" בשיתוף הורי בית הספר א.ד גורדון בתל אביב המוודאים ירידה בטוחה של הילדים מהרכבים בשבות הבוקר

פרויקט סע לשלום יצא לדרך בהצלחה גדולה

בתאריך 16.11.2011 הצטרף בית ספר א.ד גורדון בתל אביב, לפרויקט סע לשלום של עמותת "אור ירוק". פרויקט סע לשלום מהווה שיתוף פעולה בין הורי בית ספר לעמותת "אור ירוק" כשבמהלכו ההורים המתנדבים מקבלים את פני המכוניות באזור בית הספר, פותחים את דלתות הרכב ומוודאים ירידה בטוחה של הילדים. כל הורה, מתנדב מספר בקרים בשנה, על מנת לשמור על בטיחות הילדים ולמנוע את פקקי התנועה הידועים בסמוך למוסדות חינוך.

במהלך הפעילות בבית ספר א.ד גורדון, עמדו הורי התלמידים המתנדבים, וידאו ירידה בטוחה מכלי הרכב וקיבלו את פני התלמידים בחיוך. התגובות מצד שאר ההורים היו נלהבות והתקבלו באהדה רבה. מעבר לפעילות חילקו המתנדבים גם עלוני הסברה בנושא זהירות בדרכים. בית ספר א.ד גורדון בתל אביב, נמצא ברחוב הירקון, ומהווה ציר תנועה ראשי וסואן. בית הספר חרט על דגלו את נושא החינוך, העשייה והאחריות הציבורית עפ"י משנתו של א.ד גורדון ולפיכך החליטה מועצת ההורים להוציא לפועל את פרויקט "סע לשלום".

ביצוע הפרויקט על ידי הורים מתנדבים מבטיח את הגעת התלמידים בבטחה לבית הספר, מונע עומסי תנועה בקרבת בית הספר ומהווה דוגמא לפעילות התנדבותית ראויה עבור הילדים. פרויקט סע לשלום בבית ספר א.ד גורדון הוא פרי שיתוף פעולה ויוזמה של מירב כהן, רכזת ההורים בבית הספר, עמותת "אור ירוק" בהנחיית לימור מלצר, גלי וולנר שושני מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומטה הבטיחות העירוני בהנהלת מיכל גרוס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}