ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

דרעי מבהיר: צביקה כהן ישאר לקדנציה נוספת

יו"ר ש"ס ירושלים צביקה כהן גם בקדנציה הבאה. כך מצהיר יו"ר התנועה דרעי, לאחר שמועות שנפוצו בימים האחרונים לפיהן, מחפשים לו מחליף

צביקה כהן עם דרעי. ציום: יעקב כהן
צביקה כהן עם דרעי. ציום: יעקב כהן



במהלך טקס הנחת אבן הפינה במוסדות 'כאייל תערוג' בהר חומה, הצהיר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי צביקה כהן יישאר בראשות ש"ס בירושלים לקדנציה נוספת.

דרעי אמר בדבריו, "אני מצדיע לסגן ראש העיר צביקה כהן ואעמוד מאחוריו בכל צעד וגם בקדנציה הבאה".

יו"ר ש"ס הוסיף ואמר כי, "בשקט, בנחישות ובצניעות צביקה כהן מהיום הראשון שנכנס לעירייה וקיבל את תיק החינוך שזו משימה לא פשוטה בירושלים ומצד שני באצילות ובדרכי נועם הצליח לפלס את הדרך קודם כל לעשות סדר ברור שלא תהיה ילדה אחת או ילד שבגלל שהוא ספרדי ישב ללא מוסד חינוכי, והוא הצליח במאבקים, הוא הצליח שלא תהיה את החרפה הזאת בירושלים עיר הקודש". כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בהמשך שיבח השר דרעי את שאר הנציגים, פיני עזרא, אברהם בצלאל, חיים כהן ושמואל מרציאנו ואמר: "כולם עובדים ביחד ושצריך משימה כולם, נרתמים ביחד ועובדים וברוך ה' אני משוכנע שביחד עם צביקה בראשם, הם יצליחו להמשיך את התנופה הזאת למען מוסדות התורה והציבור הספרדי ולמען ירושלים עיר הקודש".

דרעי הבהיר את דבריו בתום תקופה ארוכה של אי וודאות, לגבי המשך כהונתם של נציגי ש"ס בעיר ירושלים, שבמהלך הקדנציה הוחלפו ארבעה נציגים מלבד צביקה כהן שכיהן כסגן ראש העיר והחזיק בתיק חינוך חרדי.

כהן, שימש בעברו כממלא מקום ראש עיריית טבריה, ראש המועצה המקומית וראש העיר הראשון של אלעד, ראש שתי המועצות המקומיות התעשייתיות - רמת חובב ומגדל תפן וכיום הוא סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק בתיק מנח"ח (מינהל החינוך החרדי).
אריה דרעי שס צביקה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד